کد خبر : 1828033 | 17 خرداد 1401 ساعت 13:10 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

کاناوارو: پوگبای یونایتد فایده‌ای برای یووه ندارد

فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است که سطح بازی پل پوگبا در سال‌های اخیر با افت فاحشی همراه بوده است.

کاناوارو: پوگبای یونایتد فایده‌ای برای یووه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا با باشگاه منچستریونایتد در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، این باشگاه به صورت رسمی جدایی او را تایید کرد. 
از مدت‌ها قبل بحث جدایی این بازیکن فرانسوی از منچستریونایتد و تیمی که قرار است به آن ملحق شود مطرح بود و بسیاری از منابع ایتالیایی انتقال او به یوونتوس را قطعی می‌دانستند.
با این که در روزهای اخیر نام باشگاه‌های دیگری مانند پاری سن ژرمن و رئال مادرید نیز در کنار نام پوگبا به گوش می‌خورد اما یوونتوس همچنان محتمل‌ترین گزینه برای جذب او به حساب می‌آید. 

 

1718892


کاناوارو در گفتگو با توتومرکاتو درباره بازگشت این بازیکن به یوونتوس اظهار داشت:« پوگبا در یووه؟ امیدوارم که بتوانیم بار دیگر پوگبای واقعی را ببینیم، بازیکنی که در اولین دوره حضورش در یوونتوس شاهد درخشش و بازی خوب او بودیم.»
در چند ماه اخیر انتقادات بسیار زیادی از عملکرد پوگبا در اولدترافورد مطرح شده و ستاره سابق یوونتوس نیز با اشاره به این موضوع اضافه کرد:« پوگبا باید دلیل این افت را پیدا کند. بازی‌ای که این هافبک در چند فصل اخیر ارائه کرده هیچ فایده و ارزشی برای یوونتوس نخواهد داشت.»
این ستاره فرانسوی در چند فصل اخیر بارها و بارها درگیر مصدومیت شده و نتوانسته تیمش را در مقاطع حساس همراهی کند. او همچنین در زمان حضورش در میدان نیز نتوانست توقعات را برآورده کرده و درخشش دوران اول حضورش در اولدترافورد و همچنین زمان بازی در یووه را بار دیگر تکرار کند.

دیدگاه‌ها