کد خبر : 1828044 | 17 خرداد 1401 ساعت 15:15 | 22.1K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

قطع امید کامل بارسا از دمبله؛ مذاکره بی مذاکره

بارسلونا از عثمان دمبله قطع امید کرده و دیگر به وی پیشنهاد جدید ارائه نخواهد کرد.

قطع امید کامل بارسا از دمبله؛ مذاکره بی مذاکره

به گزارش "ورزش سه"، اصرارهای ژاوی نتیجه نداشت و بارسلونا نتوانسته پیشنهادی متقاعدکننده به عثمان دمبله ارائه دهد. هفته پیش متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا گفته بود که 6 ماه است از مدیر برنامه‌های دمبله بی خبرند و پیشنهاد تمدید باشگاه بی پاسخ مانده است. در بارسلونا احتمال جدایی دمبله را 95 درصد می‌دانستند و روز گذشته این احتمال به 100 درصد رسید. 

1703150

 

طبق ادعای آاس، دمبله در پایان بازی دوستانه با تیم منتخب لیگ استرالیا به ژاوی گفته است که پیشنهاد تمدید را نپذیرفته و با پایان قراردادش جدا خواهد شد. این منبع نوشته بود که مقصد بعدی دمبله پی‌اس‌جی خواهد بود و آنها قرارداد پیشنهادی پاریس را قبول کرده‌اند اما اخیرا در انگلیس ادعا شد که مقصد بعدی دمبله چلسی خواهد بود و او اولین خرید بزرگ مالکان جدید این باشگاه محسوب می شود.

1702006

 

امروز موندودپورتیوو نیز گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه مدیران بارسا دیگر از دمبله و مدیر برنامه هایش ناامید شده اند و مطمئن هستند که او دیگر تمایلی به ادامه فوتبالش در باشگاه کاتالان ندارد. موندو نوشته است که بارسلونا دیگر هیچ پیشنهادی به دمبله ارائه نخواهد داد و مذاکره دیگری نیز در کار نیست. 23 روز دیگر قرارداد دمبله به اتمام خواهد رسید و دوران حضور او در بارسا را باید پایان یافته تلقی کرد.

دیدگاه‌ها