کد خبر : 1828058 | 17 خرداد 1401 ساعت 16:25 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

ایران به دنبال تکرار خاطره خوش ۲۰۱۹ برابر چین

تیم های والیبال ایران و چین آخرین بار در VNL سال 2019 به مصاف یکدیگر رفته بودند.

ایران به دنبال تکرار خاطره خوش ۲۰۱۹ برابر چین

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ ملت های والیبال از بامداد فردا برای تیم ملی ایران آغاز می‌شود و شاگردان بهروز عطایی در نخستین گام باید رو در روی یک حریف آسیایی به نام چین قرار بگیرند. تیم ملی والیبال ایران در سال های اخیر کار دشواری برای پیروزی بر چین نداشته و این امیدواری وجود دارد که در دیدار فردا نیز همین اتفاق رخ دهد.

با این حال تیم ملی والیبال ایران به شکل قابل توجهی دگرگون شده است. در واقع ایران برای اولین بار با یک سرمربی ایرانی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها حاضر می‌شود و در ترکیب تیم نیز دیگر خبری از آن ستاره های با تجربه نظیر سعید معروف، سید محمد موسوی و امیر غفور نیست.

1719797

آخرین باری که دو تیم ایران و چین در رقابت های لیگ ملت های والیبال به مصاف یکدیگر رفته بودند به VNL سال 2019 بر می گردد. زمانی که هدایت تیم ملی برعهده ایگور کولاکوویچ بود و ایران موفق شد در آن مسابقه به راحتی و با نتیجه 3-0 حریف خود را شکست دهد و به یک پیروزی بی دردسر دست پیدا کند. در آن دیدار بازیکنانی نظیر سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور و حضرت پور در ترکیب تیم ملی حاضر بودند که حالا از بین آن‌ها فقط عبادی‌پور و حضرت پور در مسابقه فردا به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها