کد خبر : 1828081 | 17 خرداد 1401 ساعت 19:45 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

اتحاد ستاره‌های آلمان با انگلیسی‌ها علیه نژادپرستی

بازیکنان تیم ملی آلمان در دیدار امشب برابر انگلیس با ستاره‌های حریف برای مبارزه با نژادپرستی همراه خواهند شد.

اتحاد ستاره‌های آلمان با انگلیسی‌ها علیه نژادپرستی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان امشب در یک بازی حساس و تماشایی در چارچوب دور دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف انگلیس خواهد رفت. آلمان در بازی قبلی خود برابر ایتالیا به تساوی 1-1 رسید و هانسی فلیک بعد از آن دیدار اصلا از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات آینده نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند.

ورزشکاران و فوتبالیست‌ها در پی مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در ماه می سال گذشته در پی خشونت پلیس با سیاهپوستان، قبل از هر بازی در یک سال گذشته در پیامی متحد و سرسختانه علیه نژادپرستی در همه اشکال آن پیش از شروع بازی‌ها زانو زده‌اند؛ اقدامی که البته با مخالفت و اعتراض هواداران انگلیسی همراه بوده است.

1719811

آلمان و انگلیس در حالی امشب از سری مسابقات لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حالا مشخص شده ستاره‌های مانشافت نیز همچون انگلیسی‌ها پیش از شروع بازی در اعتراض به نژادپرستی زانو خواهند داد؛ دو رقیب سنتی که حالا در این زمینه با یکدیگر متحد شده‌اند.

ایلکای گوندوگان ستاره تیم ملی آلمان در این‌باره گفت: "ما با بازیکنان انگلیسی زانو خواهیم زد. می‌خواهیم از آن حمایت کنیم زیرا این یک هدف بسیار خوب است. ما به‌طور خلاصه پیرامون این موضوع در تیم صحبت کردیم و هیچ‌کس مخالف آن نبود."
 

دیدگاه‌ها