کد خبر : 1828118 | 17 خرداد 1401 ساعت 22:17 | 13.7K بازدید | 10 دیدگاه

پایان قهرمانانه مس و حسین‌خانی علیه فراز

مس هم همانند ملوان سال‌های سال بود که برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کرد اما همه این تلاش‌ها بی نتیجه ماند تا اینکه این فصل قصه صعود مس به لیگ برتر را فرزاد حسین‌خانی نوشت.

پایان قهرمانانه مس و حسین‌خانی علیه فراز

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن مو بلند مس که بیشتر دوران فوتبالش را در این تیم سپری کرد و می‌توان از او به‌عنوان یکی وفادارترین بازیکنان تاریخ باشگاه مس یاد کرد؛ بعد از آویزان کردن کفش‌ها به‌صراحت گفت به‌دنبال مربیگری در فوتبال است و دوست دارد مربیگری را در مس شروع کند. او ابتدا سرمربی تیم مس نوین کرمان شد. این حضور با خسته شدن مس از تلاش برای صعود به لیگ برتر توام شد و سرانجام باشگاه تصمیم گرفت بعد از سال‌ها محول کردن هدایت تیم به مربیان غیر بومی، این‌بار به یک مربی بومی اعتماد کند. فرزاد حسین‌خانی که امروز مشخص شد داعیه مربیگری‌اش در مس کرمان دلیل و ادله داشت و دلیلش صعود به لیگ برتر به‌همراه مس کرمان بود.

1719862

فرزاد حسین‌خانی کاری کرد که مربیان غیر بومی با وجود مهیا بودن همه امکانات برای تیم مس نتوانستند تیم را به لیگ برتر رهنمون کنند. مسِ فرزاد حسین‌خانی از همان هفته‌های ابتدایی نشان داد می‌خواهد به حسرت نزدیک به یک‌دهه دوری از لیگ برتر پایان دهد. البته مس فصل گذشته هم تا یک قدمی صعود به لیگ برتر پیش آمد و حتی امتیازات زیادی از تیم دوم پیش افتاد اما سرانجامِ خوشی نداشت. اما تیمی که فرزاد حسین‌خانی ساخت از ابتدا هم مشخص بود متفاوت با تیم‌های فصل گذشته است. تیمی که سخت گل می‌خورد و ابتدا به دنبال گل نخوردن بود و بعد، گل زدن. مس در 34 بازی تنها 10 گل خورد و تنها در دو بازی بازنده شد. 2.05 معدل امتیاز مس کرمان از هر بازی لیگ یک بوده و به‌طور حتم چنین تیمی شایسته صعود به لیگ برتر است.

مس و حسین‌خانی به اشتراک به یک حسرت پایان دادند. مس سال‌های سال به‌دنبال صعود به لیگ برتر بود و هم‌چنین فرزاد هم سال‌های سال به‌دنبال مهیا شدن چنین فرصتی بود. شروع مربیگری او در لیگ یک با صعود مس به لیگ برتر توام شد و این بهترین اتفاقی بود که برای این مربی و تیم مس افتاد.

1719861

مس و حسین‌خانی قهرمان لیگ یک نشدند اما صعود به لیگ برتر با پیروزی در برابر خیبر یک پایان خوب بود. یک پایان قهرمانانه. به خصوص که تیم خیبر به دنبال شکست مس بود تا هم نشان دهد تیم شایسته‌ای برای صعود به لیگ برتر بود و هم به‌عنوان سومی مسابقات دست پیدا کند. اما فرزاد حسین‌خانی روی نیمکت مس بی توجه به حاشیه‌هایی که از سوی فراز کمالوند در اعتراض به داور ایجاد شد و در برخی از صحنه‌ها هم از کوره در رفت؛ تیمش را برای پیروزی ارنج کرد و در پایان با برد دو بر صفر در برابر خیبر در خرم آباد، پایان قهرمانانه‌ای در این فصل از بازی‌های دسته اول داشت و در خانه یکی از مدعیان، صعود به لیگ برتر را جشن گرفت. مس کرمان که در جام حذفی هم به جمع 4 تیم برتر مسابقات رسیده بود و با یک ضربه پنالتی، آن‌هم دقیقه 118 شکست خورد تنها با یک امتیاز اختلاف دوم شد. کاری که فرزاد حسین‌خانی این فصل در مس کرد کارستان بود و کمترین مزدش صعود به لیگ برتر بود.

1719860

دیدگاه‌ها