کد خبر : 1828122 | 17 خرداد 1401 ساعت 22:32 | 36.8K بازدید | 5 دیدگاه

پایان موفقیت‌آمیز ماموریت سختِ درخشان

شاگردان حمید درخشان موفق شدند در آخرین دیدار رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل شهرداری همدان به پیروزی دست پیدا کنند تا کار سایپا برای ماندن به اما و اگر نکشد.

پایان موفقیت‌آمیز ماموریت سختِ درخشان

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در شرایطی به دیدار برابر شهرداری همدان پا گذاشته بود که تنها در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست بدون اما و اگر به حضورش در لیگ دسته اول ادامه دهد و هر نتیجه دیگری می‌توانست با توجه به نتایجی که در سایر دیدارهای همزمان به‌دست می‌‎آمد، شرایط دشواری را برای نارنجی‌پوشان تهرانی رقم بزند.
حمید درخشان که می‌دانست تیمش چاره‌ای جز پیروزی ندارد، با اینکه به‌عنوان یک مربی آرام در کنار خط شناخته می‌شود، یکی از سخت‌ترین روزهایش را در قامت سرمربی پشت سر گذاشت و خبرنگارانی که در ورزشگاه دستگردی اکباتان مصاف سایپا و شهرداری همدان را از نزدیک تماشا کردند، وقتی او در جریان مسابقه مدام بالا و پایین می‌پرید و نکات مورد نظرش را به بازیکنان با فریادهایش تذکر می‌داد، به خوبی متوجه فشار و استرسی که ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی تحمل کرد؛ شدند.

1719864

با تمام این‌ها سایپا عملکرد خوبی در مقابل شهرداری همدان ارائه کرد و پیش از اینکه نیمه به پایان برسد با گل بهروز هوشمند که در دیدار رفت نیز مقابل شهرداری در همدان گل زده بود، به برتری دست یافت و با پیروزی به رختکن رفت. درخشان در شروع نیمه دوم یک تعویض در ترکیب تیمش انجام داد و هنوز دقایقی از بازی نگذشته بود که این‌بار مرتضی خراسانی بود که روی پاس خوب پوریا بالی گل دوم را برای سایپا به ثمر رساند تا این مسابقه تا دقایق پایانی که همدانی‌‌ها با یک پنالتی کار را به تساوی کشاندند، با فشار کمتری روی کادر فنی سایپا دنبال شود.
سایپا که فصل سختی را پس از سقوط به لیگ دسته اول تجربه کرد، سرانجام با کسب 40 امتیاز در رتبه سیزدهم به کارش خاتمه داد و حالا مدیران باشگاه پس از تجربه یک فصل پر از استرس که درنهایت با حضور حمید درخشان و استفاده از تجربه او در 6 مسابقه آخر با خوشی تمام شد، زمان کافی برای ساختن تیمی مدعی برای بازگشت به لیگ برتر را در اختیار دارند.

1719865
1719867
1719866

دیدگاه‌ها