کد خبر : 1828160 | 18 خرداد 1401 ساعت 10:43 | 8.2K بازدید | 6 دیدگاه

ساوت‌گیت: نشان دادیم تیم درجه یکی هستیم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از عملکرد بازیکنانش برابر آلمان ابراز رضایت کرد.

ساوت‌گیت: نشان دادیم تیم درجه یکی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف آلمان رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد. 
سه شیرها در حالی موفق به کسب یک امتیاز از این بازی شدند که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف عقب بودند اما در نهایت با گل هری کین از روی ضربه پنالتی موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. 
ساوت‌گیت پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«من از سطح بازی و عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. این سبک از مسابقات باعث می‌شود که تیم از همه نظر به چالش کشیده شود: تکنیکی، تاکتیکی، فیزیکی و روانی و بازیکنانی که در زمین هستند باید تمام تلاش خودشان را برای کسب نتیجه به کار بگیرند.»

 

1719193


سرمربی تیم ملی انگلیس درباره شرایط این بازی اظهار داشت:«ما در نیمه اول خوب بودیم اما کیفیت پاسکاری ما در سطحی که باید نبود. در نیمه دوم در بازه زمانی که گل خوردیم پویایی درستی نداشتیم اما خیلی خوب جواب دادیم. کیفیت بازی هجومی ما و موقعیت‌هایی که خلق کردیم نشان داد که شایسته دریافت امتیاز هستیم. باید بازیکنان انگلیس را به خاطر روحیه بالا و این که تا پایان به تلاش ادامه دادند تحسین کرد.»
او در ادامه با تمجید از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« ما هفت یا هشت بازیکن از جام جهانی قبلی که به نیمه نهایی صعود کردیم داریم. این اتفاق مهمی است چون آنها با تمام وجود در چنین دیدارهایی تلاش می‌کنند. این بازی‌ها برای پیشرفت و یادگیری به عنوان یک تیم است. ما به خوبی نشان دادیم که تیم درجه یکی هستیم و تیم‌های درجه یک دو بازی را به این شکل واگذار نکرده و همواره راهی برای برگشت پیدا می‌کنند.»
ساوت‌گیت با اشاره به اهمیت این دیدارها گفت:« برگزاری این بازی‌ها برابر حریفان قدرتمند به ما کمک می‌کند، چرا که بازی برابر حریفان ضعیف باعث نمی‌شود که بازیکنان در هر پست به خوبی مورد آزمایش قرار بگیرند. ما بازی را دوباره بررسی کرده و به این موضوع خواهیم پرداخت که در چه پست‌هایی باید عملکرد بهتری داشته باشیم اما کسب نتیجه خوب در این بازی اهمیت بسیاری برای بازیکنان ما داشت و چالش پیش روی این تیم بود.»

دیدگاه‌ها