کد خبر : 1828168 | 18 خرداد 1401 ساعت 11:34 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش هری کین به رکوردشکنی: عاشق گلزنی هستم!

هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس، رکورد جدیدی را در کارنامه خودش در ترکیب این تیم به ثبت رساند.

واکنش هری کین به رکوردشکنی: عاشق گلزنی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف آلمان رفت و برابر این تیم به تساوی 1-1 رسید. 
این بازی تا دقایق پایانی با یک گل به سود شاگردان هلنسی فلیک دنبال می‌شد اما این ستاره تاتنهام موفق شد ضربه پنالتی‌ای را که به سود سه شیرها اعلام شده بود، وارد دروازه مانوئل نویر کرده و مانع از دومین شکست متوالی تیمش در این رقابت‌ها شود. 
هری کین با گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به دومین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شد که موفق شده به رکورد 50 گل زده در این تیم برسد. او حالا در کنار وین رونی تنها بازیکنانی هستند که موفق به ثبت این رکورد شده‌اند. 

 

1718989


کین پس از پایان بازی برابر آلمان به خبرنگاران گفت:« این بازی برای ما بسیار مهم بود تا بتوانیم روحیه خودمان را به خوبی نشان دهیم. وقتی 0-1 عقب بودیم نشان دادیم که شخصیت خوبی برای بازگشت به بازی و کسب نتیجه و امتیاز داریم. از این که گل تیمم را زدم خوشحالم و باید بگویم که عاشق گلزنی هستم»
کاپیتان تیم ملی انگلیس با تمجید از عملکرد خوب حریف در این دیدار اظهار داشت:« ما برابر تیم بسیار عالی آلمان بازی کردیم که نمایش خوبی ارائه کرد. ما هنوز دیدارهای مهم دیگری هم در پیش داریم اما زمان برگزاری جام جهانی خیلی زودتر از آنچه که تصورش را کنیم فرا می‌رسد.»
این مهاجم انگلیسی با تمجید از عملکرد این تیم در دیدار برابر آلمان اضافه کرد:« ما سعی کردیم در این دیدار به بازی خوب خودمان ادامه دهیم و بهترین فوتبال ممکن را در سی دقیقه پایانی به نمایش گذاشتیم. باعث تاسف بود اگر در آخر موفق به باز کردن دروازه حریف نمی‌شدیم.»

دیدگاه‌ها