کد خبر : 1828189 | 18 خرداد 1401 ساعت 11:56 | 5.6K بازدید | 5 دیدگاه

فلیک: به بازی تیمم برابر انگلیس افتخار می‌کنم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، از بازی تیمش در دیدار برابر انگلیس ابراز خشنودی کرد.

فلیک: به بازی تیمم برابر انگلیس افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان تیم ملی انگلیس بود و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 
این تیم تا دقایق پایانی با یک گل از حریف پیش بود اما در نهایت روی یک ضربه پنالتی گل تساوی را دریافت کرد تا در کسب سه امتیاز موفق نباشد.
فلیک پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« انگلیس تیم دست و پا بسته‎‌ای نیست. آنها یکی از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا هستند. لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ باشگاهی در دنیای فوتبال به حساب می‌آید. به همین دلیل فکر می‌کنم که باید به سبک بازی آلمان در این دیدار افتخار کنیم.»

 

1701238


سرمربی تیم ملی آلمان درباره عملکرد بازیکنانش گفت:« ما به خوبی حریف را پرس کردیم و به حدی به آنها فشار آوردیم که توانستیم این تیم را وادار به استفاده از توپ‌های بلند کنیم. این نشان می‌دهد که ما فشار زیادی روی توپ و در عین حال روی بازیکنان حریف آوردیم. فکر می‌کنم که ما بازی بسیار خوبی ارائه کردیم. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتم اما نتوانستیم این شانس‌‎ها را به گل تبدیل کنیم و این چیزی است که باید روی آن کار کنیم.»
او در پاسخ به سوالی درباره پنالتی اضافه کرد:« من فکر می‌کنم اشلاتربک حتی متوجه حضور کین هم نشد. او در حال نگاه کردن به مسیر کاملا متفاوتی بود اما واقعیت این است که من این صحنه را فقط یک بار دیدم، بنابراین صلاحیت کافی برای اظهارنظر در این باره را ندارم. پس از بازی با داور صحبت کردم اما شما چاره‌ای جز پذیرفتن این تصمیم ندارید و همیشه درباره هر ضربه پنالتی همینطور است.»
فلیک در واکنش به این موضوع که این دومین بار بود که اشلاتربک در دقایق پایانی مرتکب خطای پنالتی شد گفت:«من به هیچ وجه انگشت اتهام را به سمت بازیکن خاصی و خصوصا اشلاتربک نمی‌گیرم. این اتفاقی است که هر لحظه ممکن است رخ دهد. همانطور که گفتم من این صحنه را یک بار دیدم اما به هیچ عنوان از هیچ بازیکنی انتقاد نمی‌کنم. فکر می‌کنم عملکرد او نشان داد که می‌تواند قدرت بسیاری در خط دفاعی به ما اضافه کند و اشتباهاتی که داشت باعث نشد که شرایطش در بازی تغییری کند.»

دیدگاه‌ها