کد خبر : 1828210 | 18 خرداد 1401 ساعت 15:12 | 51.5K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

فداکاری بزرگ؛ حماسه‌ساز نوکمپ تمدید کرد

سرجی روبرتو با کسر 60 درصد از دستمزدش در نهایت پیشنهاد تمدید بارسلونا را قبول کرد.

فداکاری بزرگ؛ حماسه‌ساز نوکمپ تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط اقتصادی بد بارسلونا در چند ماه اخیر باعث شده که این تیم روزهای دشواری را سپری کند. 
لیونل مسی به همین دلیل و با توجه به سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا نتوانست قراردادش را با این تیم تمدید کند و به ناچار پس از سال‌ها حضور در بارسلونا مجبور شد از این تیم جدا شده و به‌عنوان بازیکن آزاد به پاری‌سن ژرمن ملحق شود. 

1669790


آنتوان گریزمان نیز دیگر بازیکنی بود که به‌صورت قرضی به اتلتیکو مادرید برگشت تا بارسا شرایط لازم برای پرداخت دستمزد سایر بازیکنان و ثبث قرارداد بازیکنان جدید را داشته باشد. 

سرجی روبرتو، مدافع هافبک بارسا که محصول آکادمی لاماسیاست و از فصل 15-2014 توانست به ترکیب تیم اول باشگاه راه پیدا کند، هفته‌های پایانی حضورش در بارسا را پشت سر می‌گذارد. قرارداد او کمتر از یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و در تمام ماه های اخیر خبری از تمدید قرارداد او نبود.

1644094

 

‌طبق ادعای موندودپورتیوو، باشگاه به سرجی قراردادی حداقلی و بسیار پایین‌تر از انتظارات بازیکن پیشنهاد داده بود و به همین دلیل تمدید به درازا کشید ولی روز گذشته در نهایت سرجی قبول کرد که با کسر 60 درصد از دستمزدش، قرارداد خود را تمدید کند. سرجی 9 میلیون یورو ناخالص دریافتی داشت ولی از فصل بعد 4.5 میلیون یورو ناخالص دریافت خواهد کرد و به این ترتیب تحت قوانین جدید باشگاه قرار خواهد گرفت. طبق قوانین جدید، بازیکنان متوسط بارسا نباید دستمزدی بالاتر از 5 میلیون یورو ناخالص داشته باشند. موندودپورتیوو نوشته است که روز جمعه رسما خبر تمدید قرارداد سرجی اعلام خواهد شد.

سرجی به خصوص با گلی که در دقیقه 96 بازی به یادماندنی برابر پی‌اس‌جی(6-1 مارس 2017) به ثمر رساند؛ در نزد دوست‌داران بارسا محبوب است.

دیدگاه‌ها