کد خبر : 1828219 | 18 خرداد 1401 ساعت 15:51 | 52.2K بازدید | 5 دیدگاه

شلیک جهانبخش بهترین گل ۲۲-۲۰۲۱ شد (عکس)

ستاره ایرانی فاینورد بهترین گل این باشگاه در فصل اخیر را به ثمر رساند.

شلیک جهانبخش بهترین گل ۲۲-۲۰۲۱ شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فاینورد هلند پس از اتمام مسابقات فصل ۲۲-۲۰۲۱ در رقابت‌های لیگ اردیویسه، جام حذفی و لیگ کنفرانس اروپا، اقدام به معرفی برترین گل‌های خود در این رقابت‌ها کرد که در این بین، یکی از گل‌های تماشایی علیرضا جهانبخش هم دیده می‌شد.

علیرضا جهانبخش که پس از سه فصل حضور در برایتون انگلیس در تابستان ۲۰۲۱ دوباره به فوتبال هلند بازگشت و با فاینورد قرارداد بست، طی یک‌سال اخیر دوران پر فراز و نشیبی در این باشگاه داشت ولی با این وجود گل‌های زیبایی به ثمر رساند که یکی از آنها اکنون به‌عنوان بهترین گل معرفی شد.

ستاره ایرانی فاینورد در مسابقه هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند که تیمش موفق به کسب پیروزی مقابل کامبور شد، توانست یک گل استثنایی به ثمر رساند و نقش عمده‌ای در برد تیمش ایفا کند.
 

1720020
1720021

جهانبخش در این مسابقه با حرکت در عرض تا پشت محوطه جریمه، اقدام به شوت‌زنی با پای چپ کرد که ضربه استثنایی او در حالی که گلر کامبور نظاره‌گر صحنه بود، به زیر طاق دروازه این تیم خورد و تبدیل به گل شد.

طی یک هفته اخیر بهترین گل‌های تیم فاینورد در مسابقات فصل ۲۲-۲۰۲۱ در رسانه‌های اجتماعی این باشگاه منتشر و از هواداران این تیم نظرخواهی شد که در پایان، گل علیرضا جهانبخش برابر کامبور به‌عنوان بهترین گل انتخاب شد.

دیدگاه‌ها