کد خبر : 1828220 | 18 خرداد 1401 ساعت 15:55 | 59.4K بازدید | 6 دیدگاه

والیبالیستی که صابر کاظمی را به چالش می‌کشد (عکس)

امین اسماعیل نژاد در دیدار امروز برابر چین نمایش قابل قبولی داشت.

والیبالیستی که صابر کاظمی را به چالش می‌کشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل نژاد یکی از پدیده های لیگ برتر والیبال ایران در فصلی که گذشت به حساب می‌آمد. این بازیکن ۲۵ ساله نمایش‌های درخشانی در ترکیب شهداب یزد داشت و با عملکرد فوق‌العاده خود در مرحله حذفی یکی از مهم ترین ارکان قهرمانی تیم طلوع‌کیان در لیگ برتر والیبال محسوب می‌شد.

اسماعیل نژاد پاداش نمایش های فوق العاده خود در لیگ را دریافت کرد و به تیم ملی والیبال دعوت شد. این پشت خط زن جوان در تمرینات تیم‌ملی نیز به قدری درخشان ظاهر شد که بهروز عطایی برای هفته اول لیگ ملت‌ها او را به بردیا سعادت ترجیح داد و امین را به همراه صابر کاظمی به برزیل برد. این در حالیست که تیم‌ ملی در این پست بازیکنان با کیفیت دیگری از جمله پوریا یلی را هم در اختیار دارد.
 

1720022
1720024
1720025

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز در دیدار اول خود در لیگ ملت‌ها مقابل چین قرار گرفت و نهایتا موفق شد با نتیجه ۳-۱ حریف خود را شکست دهد تا شروع خوبی در این تورنمنت تجربه کرده باشد. عطایی در این دیدار از صابر کاظمی به عنوان پشت خط زن اصلی خود استفاده کرد اما در ادامه به اسماعیل نژاد نیز فرصت رسید و اتفاقا این بازیکن به بهترین شکل پاسخ اعتماد سرمربی تیم ملی را داد. او ۷ امتیاز در برابر چین کسب کرد که ۶ امتیاز آن از حمله و یک امتیاز از دفاع روی تور بود تا نشان دهد که یک رقیب جدی و چالش‌برانگیز برای صابر کاظمی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها