کد خبر : 1828235 | 18 خرداد 1401 ساعت 17:17 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

ایلکای گوندوگان:

بهتر از انگلیس بودیم، تساوی ناامیدکننده است

ایلکای گوندوگان، هافبک باتجربه تیم ملی آلمان مدعی شد این تیم مقابل انگلیس شایسته پیروزی بوده است.

بهتر از انگلیس بودیم، تساوی ناامیدکننده است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در اولین مسابقه خود در لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا به تساوی 1-1 رضایت داده بود، دیشب نیز در خانه خود مقابل انگلیس دوباره به همین نتیجه دست یافت. دروازه ژرمن ها در دقایق پایانی باز شد و ایلکای گوندوگان ضمن تمجید از سبک بازی تیم ملی آلمان برابر انگلیس، رخ دادن این اتفاق را ناامیدکننده توصیف کرده است.

ایلکای گوندوگان گفت: "ما در دیدار مقابل انگلیس تحرک خوبی در میدان داشتیم، فعال بودیم، نمایشی تهاجمی از خود ارائه داده و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی روی دروازه حریف خلق کردیم. غیرممکن است که بتوانیم بازیکنان تیم ملی انگلیس را در کل جریان مسابقه و در طول 90 دقیقه از بازی خارج کنیم، اما فکر می کنم ما بر حریف خود مسلط بودیم. بنابراین تساوی دیرهنگام و دریافت گل در دقایق پایانی از انگلیس برای ما ناامید کننده بود.

1720037

عملکرد جمال موسیالا در ترکیب مانشافت؟ او آینده فوتبال آلمان است. موسیالا فوق العاده با استعداد بوده و با توجه به سن و سال کم، تا اینجا نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته است. وقتی جمال موسیالا توپ را در اختیار دارد، هیچکس به کیفیت او شک نمی کند. حرکات او فوق العاده است و اگرچه موسیالا بازیکنی ریزنقش، اما تکل های بسیار خوبی می زند. موسیالا از بدن خود بسیار هوشمندانه استفاده می کند و با کمک بازیکنان آلمان به کار خود ادامه خواهد داد."

دیدگاه‌ها