کد خبر : 1828261 | 18 خرداد 1401 ساعت 22:00 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس منصرف شد؛ لینگارد به ایتالیا نمی‌رود

باشگاه یوونتوس از تلاش برای جذب جسی لینگارد ستاره انگلیسی جدا شده از منچستریونایتد دست برداشته است.

یوونتوس منصرف شد؛ لینگارد به ایتالیا نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه جسی لینگارد ستاره انگلیسی که اخیرا از منچستریونایتد جدا شده به دنبال باشگاهی جدید است تا شانس خود را برای راه یافتن به ترکیب تیم ملی انگلیس و حضور در جام جهانی قطر افزایش دهد، وبسایت گل مدعی است باشگاه یوونتوس که پیش از این گفته می‌شد تمایل به جذب لینگارد دارد حالا از انتقال او به تورین منصرف شده است.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر چندین ستاره انگلیسی به فوتبال ایتالیا منتقل شده و موفق بوده‌اند برخی گزارش‌ها حاکی از این بود که یوونتوس جذب جسی لینگارد را به عنوان یکی از هدف‌های تابستانی‌اش انتخاب کرده است.

1670575

وبسایت گل مدعی شد باشگاه ایتالیایی به این منظور چند نماینده به شهر منچستر فرستاده بود تا در این باره با لینگارد مذاکره کنند. اما در نهایت بیانکونری تصمیم گرفت از ارائه پیشنهاد رسمی به لینگارد خودداری کند.

هفته گذشته منچستریونایتد اعلام کرد لینگارد بعد از 20 سال سابقه حضور در این باشگاه رسما از شیاطین سرخ جدا شده و از این پس بازیکن آزاد است. جدایی او بخشی از پروژه خلوت کردن یونایتد برای حضور اریک تن هاخ بود که توسط مدیر ورزشی باشگاه، جان مورتا، انجام شد. از دیگر ستاره‌هایی که در جریان این پروژه یونایتد را ترک کرده یا خواهند کرد می‌توان به پل پوگبا، خوان ماتا و ادینسون کاوانی اشاره کرد.

با توجه به اینکه اریک تن هاخ قصد دارد در تابستان پیش رو پنج بازیکن جدید به اولدترافورد منتقل کند از نمانیا ماتیچ به عنوان دیگر بازیکن مازاد که به زودی یونایتد را ترک خواهد کرد نام برده شده است.

علاوه بر یوونتوس اخیرا از میلان به عنوان دیگر باشگاه ایتالیایی که به جذب لینگارد علاقه نشان داده بود یاد شده است. در فوتبال انگلیس هم ظاهرا نیوکاسل و وستهام تمایل خود را برای مذاکره با این هافبک سابق یونایتد ابراز کرده‌‌اند.

دیدگاه‌ها