کد خبر : 1828282 | 19 خرداد 1401 ساعت 09:37 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

روبرتو مارتینز: قدرت بلژیک را نشان دادیم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، از عملکرد بازیکنانش برابر لهستان بسیار راضی است.

روبرتو مارتینز: قدرت بلژیک را نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک شب گذشته درچارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف لهستان رفته و موفق شد با نتیجه پر گل 1-6 از سد این تیم عبور کند. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که بلژیک در بازی گذشته خود با نتیجه 1-4 شکست سنگینی را برابر تیم ملی هلند تجربه کرده بود اما توانست به خوبی این شرایط را مدیریت کرده و بار دیگر به رقابت‌های لیگ ملت‌ها برگردد. 
مارتینز پس از بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این بازی اظهار داشت:« من هرگز تردیدی درباره شایستگی این بازیکنان نداشتم. همه می‌توانند یک بار شکست بخورند. شما در صورت تیم خاصی هستید که بتوانید بلافاصله پس از یک شکست واکنش درستی داشته باشید. این مهم است که ما توانستیم این بازی را به این شکل به پایان ببریم. این در حالی است که دروازه‌بان لهستان سه یا چهار مهار خوب هم داشت.»

 

1652458


سرمربی تیم ملی بلژیک با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت:« من امروز از اعتماد به نفس و شخصیتی که این بازیکنان به نمایش گذاشتند لذت بردم. ما می‌خواستیم پس از شکست ناامیدکننده برابر هلند، شادی و خوشحالی را به هواداران تیم خودمان ببخشیم.»
او درباره شرایط تیمش در دیدار برابر لهستان اضافه کرد:« ما در دیدار برابر هلند بسیار منفعل بازی کردیم و بارها و بارها از فرصت‌هایی که داشتیم غفلت کردیم. حالا نشان دادیم که اشتیاق خوبی برای پیروزی داریم. در بازی برابر هلند یک تیم نبودیم و فقط جمعی از بازیکنان بودیم اما امشب قدرت تیمی را نشان دادیم و این بزرگترین تفاوت این دیدار با شکست برابر هلند بود.»
مارتینز همچنین درباره ادن هازارد گفت:« وقتی ادن وارد اتاقی می‌شود، بلافاصله می‌توان گفت که چه احساسی دارد. من در این اردوی تمرینی یک هازارد بسیار خوشحال‌تر را دیدم. او برای اولین بار پس از مدت‌ها از درد رها شده است. او در بازی اول 45 دقیقه بازی کرد و حالا آمار فیزیکی‌اش بار دیگر مانند دوران اوج است. ما شاهد تولد دوباره هازارد هستیم.»

دیدگاه‌ها