کد خبر : 1828316 | 19 خرداد 1401 ساعت 13:02 | 153.5K بازدید | 12 دیدگاه

مهار فوق ستاره کلید برد دوم؛

درخواست از ستاره محبوب ایرانی‌ها؛ فردا همان همیشگی نباش!

برعکس چند هفته پیش امیدوار هستیم که ستاره هلندی فردا شب و روز خوبی را در زمین سپری نکند.

درخواست از ستاره محبوب ایرانی‌ها؛ فردا همان همیشگی نباش!

به گزارش "ورزش سه" شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که یک روز مانده به تقابل با هلند در لیگ ملت‌های والیبال یک ستاره محبوب برای ایرانی‌ها در ترکیب تیم حریف حضور داشته باشد؛ اما این اتفاق رخ داده و تیم ملی والیبال ایران در حالی فردا برابر هلند قرار می‌گیرد که یک نام آشنا برای ما در ترکیب حریف به میدان می‌رود و او کسی نیست به جز نیمیر عبدالعزیز.

1720163


همین چند هفته پیش بود که نیمیر در یک انتقال جذاب برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به ترکیب تیم پیکان اضافه شد. این والیبالیست هلندی علاوه بر کیفیت فنی فوق العاده خود، به‌واسطه اخلاق حرفه‌ای و جذابش به‌شدت مورد توجه هواداران والیبال در ایران قرار گرفت.

هنوز به یاد داریم که نیمیر بعد از قهرمانی پیکان در جام باشگاه‌های آسیا به شکل ویژه‌ای به احساسات تماشاگران ایرانی پاسخ داد و حتی در کنار سکوها با آنها عکس گرفت. این ستاره والیبال دنیا همچنین در مصاحبه‌ای با ما از عبارت "شگفت انگیز" برای توصیف هواداران ایرانی استفاده کرد تا مشخص شود که در عرض فقط یک هفته او طوری در ایران احساس راحتی می‌کند که انگار یک سال در کشور ما حضور داشته است.

1720162


گزاف نیست اگر بگویم که حضور یک هفته‌ای در ایران یکی از جذاب‌ترین دوران حرفه‌ای نیمیر عبدالعزیز بوده و به‌طور قطع والیبال دوستان ایرانی نیز در این مدت کوتاه از تماشای عملکرد خیره کننده یکی از بهترین پشت خط زن‌های دنیای توپ و تور لذت بردند.

فردا یک بار دیگر نام نمیر عبدالعزیز و ایران به یکدیگر گره خواهد خورد اما این مرتبه اوضاع کاملاً متفاوت است و ستاره دنیای توپ و تور برعکس چند هفته پیش در مقابل ما قرار دارد. نیمیر در سال 2021 به‌عنوان امتیازآورترین بازیکن دنیای والیبال شناخته شد و همچنان هم در فرم فوق العاده‌ای به سر می‌برد.

تیم ملی والیبال هلند امروز در حالی با نتیجه 3-1 برابر ژاپن منسجم شکست خورد که نیمیر باز هم یک نمایش فوق العاده دیگر را از خود ارائه داد و به تنهایی 18 امتیاز برای تیمش کسب کرد. امید اول ایران در بازی فردا برابر هلند ستاره‌های جوان و آینده داری خواهند بود که در تقابل با چین نشان دادند که می‌شود برای سال‌ها روی آن‌ها حساب باز کرد. اما ما می‌توانیم یک امیدواری دیگر هم داشته باشیم و آن هم این است که ستاره محبوب ایرانی‌ها یعنی نیمیر عبدالعزیز فردا شب در روز خوب خود نباشد تا شاگردان بهروز عطایی بدون دردسر دومین پیروزی خود در لیگ ملت‌ها را کسب کنند.

1720164

 

1720165

دیدگاه‌ها