کد خبر : 1828357 | 19 خرداد 1401 ساعت 16:45 | 40.6K بازدید | 4 دیدگاه

هازارد و دی‌بروین با پیراهن تیم زنان بلژیک

تیم فوتبال مردان بلژیک به شکلی جالب از تیم زنان این کشور در آستانه یورو 2022 حمایت کرد.

هازارد و دی‌بروین با پیراهن تیم زنان بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک شب گذشته در حالی توانست لهستان را با نتیجه شش بر یک شکست بدهد که ادن هازارد، کوین دی بروین و بقیه ستارگان این تیم لباس متفاوتی را به تن داشتند.

1720223

 

 تیم ملی بلژیک ملقب به شیاطین سرخ در این بازی از پیراهن مشکی و شورت و جوراب قرمز استفاده کرد که البته طراحی این لباس هم با سایر بازی‌هایی که داشتند، متفاوت بود. در واقع تیم ملی بلژیک با توجه به در پیش بودن یوروی زنان قصد حمایت از تیم ملی فوتبال زنان این کشور را داشت. البته بلژیکی‌ها اولین تیمی نبودند که این کار را کردند چراکه تیم ملی مردان آلمان نیز در بازی اخیرش برابر انگلیس با لباس مخصوص تیم زنان خود در لیگ ملت‌ها حضور پیدا کرد.

1720224

 

یوروی زنان اسپانیا قرار است که از روز 16 تیر در انگلیس آغاز شود که هلند به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات حضور پیدا می‌کند. هلند در سال 2017 میزبان بازی‌ها بود و در فینال توانست دانمارک را شکست بدهد. فینال مسابقات قرار است ‌در استادیوم ومبلی در شهر لندن برگزار شود. ایرلند شمالی برای اولین‌بار در مسابقات حضور پیدا می‌کند و سیستم داور ویدیویی نیز در این بازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها