کد خبر : 1828368 | 19 خرداد 1401 ساعت 18:45 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش آاس؛

تاکتیک بتیس برای جذب سبایوس از رئال مادرید

رئال بتیس خواهان جذب دنی سبایوس است ولی پول لازم برای این انتقال را ندارد.

تاکتیک بتیس برای جذب سبایوس از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس در سال‌های اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید نداشته و مدام در حال رفت و آمد بوده است. اگرچه رئال مادرید در شرایطی دشوار و در رقابت با بارسلونا موفق به جذب دنی سبایوس شد، اما او هنوز تبدیل به بازیکنی ثابت و مهم در این باشگاه نشده و همچنان احتمال جدایی او در فصل تابستان وجود دارد. نشریه مارکا هفته پیش در گزارشی مدعی شد رختکن رئال مادرید خواهان ماندن دنی سبایوس در این باشگاه شده و بازیکنان این تیم علاقه‌مندند دوران حضور این هافبک اسپانیایی در استادیوم برنابئو ادامه پیدا کند.

1717878

 

دنی سبایوس در فصل جاری فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب ثابت رئال مادرید پیدا نکرده و زیر سایه خط میانی نامدار و باتجربه این تیم قرار داشت. اخباری در مورد احتمال انتقال قرضی دنی سبایوس به بتیس و یا حضور این بازیکن در لیگ ایتالیا منتشر شده ولی به نظر می‌رسد تمایل خود سبایوس بازگشت به رئال بتیس است. در واقع با رسمی شدن انتقال اورلین شوامنی، دیگر جایی برای سبایوس در رئال نخواهد بود و او که حضور در تیم ملی اسپانیا را هدف‌گذاری کرده، بتیس را مقصد مناسب‌تری می‌داند.

1720246

 

در همین‌رابطه امروز آاس گزارش داد که رئال مادرید برای سبایوس رقمی بین 12 تا 15 میلیون یورو می‌خواهد ولی بتیس بودجه لازم برای خرید این بازیکن را ندارد هرچند خوشبین است رئال به این‌خاطر که تنها یک سال از قرارداد سبایوس باقی‌مانده، با فسخ قرارداد او موافقت کرده و بازیکن را به‌نوعی هدیه بدهد. همان کاری که رئال دو سال پیش در مورد خامس رودریگز انجام داد و ستاره کلمبیایی رایگان راهی اورتون شد. برای این مهم بتیس تا روزهای پایانی نقل و انتقالات نیز صبر خواهد کرد و از سبایوس نیز خواسته تا برای این انتقال به مسئولان رئال فشار بیاورد. باید دید این تاکتیک جواب خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها