کد خبر : 1828378 | 19 خرداد 1401 ساعت 20:37 | 36.2K بازدید | 6 دیدگاه

دعوای داخلی برنلی در لیگ ملت‌ها: حالا ستاره شدی؟

پایان دیدار دو تیم ولز و ایرلند در لیگ ملت‌های اروپا شاهد صحنه‌ای عجیب بین دو بازیکن از دو تیم بود که از قضا هر دو در باشگاه برنلی همبازی هستند.

دعوای داخلی برنلی در لیگ ملت‌ها: حالا ستاره شدی؟

به گزارش "ورزش سه"، هلند دیشب در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ولز رفت و با گلی که ووت وگهورست در وقت‌های تلف‌شده به ثمر رساند موفق شد از پس ولزی‌ها برآید و با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد. ولی ماجرایی که لحظاتی بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی بین دو بازیکن از دو تیم که در باشگاه انگلیسی برنلی همبازی هستند اتفاق افتاد؛ جالب توجه بود.

دیدار دو تیم به فاصله اندکی بعد از راه‌یابی ولز به جام جهانی قطر متعاقب پیروزی این تیم بر اوکراین در بازی پلی‌آف برگزار شد. ولز که تا دقیقه 92 با نتیجه 1-0 از هلند عقب افتاده بود با گل ریس نورینگتن دیویس کار را به تساوی کشاند اما دو دقیقه بعد وگهورست هلندی با یک ضربه سر تماشایی ضربه آخر را وارد کرد تا هلند موفق شود سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دهد.

1720261
گل وگهورست به ولز که نتیجه بازی را به سود هلند تغییر داد

کانر رابرتز بازیکن ولز که در باشگاه انگلیسی برنلی با وگهورست همبازی است از اینکه او در آخرین لحظات دو امتیاز را از تیم ملی کشورش دریغ کرده ناراحت بود و بعد از سوت پایان بازی به سراغ وگهورست رفت تا صحنه‌ای جالب در استادیوم کاردیف رقم بخورد.

کانر رابرتز که برای ولز در خط دفاعی بازی می‌کند خودش را به وگهورست رساند و با قیافه‌ای متعجب از او پرسید:"حالا که این‌قدر خوب گل می‌زنی چرا در برنلی از این گل‌ها نمی‌زنی؟"

1720262

شاید حق با رابرتز باشد چرا که وگهورست در برنلی نمایش‌های کم‌فروغی داشته. او در ماه ژانویه گذشته با قراردادی 12 میلیون پوندی توسط برنلی از باشگاه سابقش ولفسبورگ آلمان خریداری شد تا یکی از امیدهای برنلی برای سقوط نکردن باشد. ولی ملی‌پوش هلندی در 20 بازی لیگ برتری برای برنلی تنها دو گل به ثمر رساند تا در نهایت برنلی در روز آخر از لیگ برتر سقوط کند.

دیدگاه‌ها