کد خبر : 1828398 | 20 خرداد 1401 ساعت 09:16 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

لوییز انریکه: این بازی اشتباهات بود

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید تیمش برابر سوییس اشتباهات بسیاری داشته اما او به این بازیکنان افتخار می‌کند.

لوییز انریکه: این بازی اشتباهات بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوییس رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این تیم در حالی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شد که در نیمه دوم حملات همه جانبه سوییس و البته اشتباهات فردی بازیکنان تیم ملی اسپانیا کار را برای آنها سخت کرده و بازی را تا آستانه مساوی شدن پیش برده بود. 
انریکه پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران  اظهار داشت:«این بازی در واقع بازی اشتباهات بود. این بازی انجام شد تا ما به تیم ملی کشورمان افتخار کنیم. نیمه اول کامل‌تر بود. در نیمه دوم نتوانستیم توپ را به خوبی در اختیار داشته باشیم و همین باعث شد که حریف فرصتی برای تغییر داشته باشد.»

 

1720290


اونای سیمون در این بازی اشتباه بدی انجام داد و با خروج عجولانه و غیر منطقی دروازه تیمش را خالی گذاشت و اسپانیا را در آستانه دریافت گل مساوی قرار داد. 
این مربی اسپانیایی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد این بازیکن گفت:« او باعث نشد که من عصبی شوم. دروازه‌بان باید اول از همه برتری خودش را نشان دهد و او تخصص خاصی در این زمینه دارد. من به او گفتم که باید این کار را انجام دهد. من روش دیگری برای بازی و نشان دادن قدرت بازیکن نمی‌شناسم. حالا او اشتباهی هم انجام داد. در هر حال من سبک بازی او را دوست دارم. 
او درباره شرایط این بازی و اتفاقاتی که در زمین رخ داد نیز اضافه کرد:« سوییس موفق شده به جام جهانی صعود کند و آنها مشکلات بسیاری برای ما ایجاد کردند. از نظر من، اشتباه تیم ما این بود که نتوانستیم در نیمه زمین حریف صاحب توپ باشیم. شما باید با توپ دفاع کنید.»

دیدگاه‌ها