کد خبر : 1828434 | 20 خرداد 1401 ساعت 12:32 | 49.8K بازدید | 9 دیدگاه

برابر ونزوئلا رقم خورد

دومین باخت متوالی عربستان در دیدارهای دوستانه

شاگردان هروه رنار بار دیگر در اسپانیا مغلوب حریف تدارکاتی خودشان شدند.

دومین باخت متوالی عربستان در دیدارهای دوستانه

به گزارش «ورزش سه» در حالی که در ابتدای هفته تیم ملی عربستان در دیداری دوستانه برابر کلمبیا تن به شکست داده بود، این بار حضور سالم‌الدوساری هم نتوانست مانع از شکست این تیم برابر دیگر تیم قاره امریکا شود.
از ساعت ۲۱:۳۰ دیشب تیم ملی عربستان در ورزشگاه ۳۱ هزارنفری نواکاندومینا شهر مورسیا برابر ونزوئلا قرار گرفت.
هروه رنار که در بازی برابر کلمبیا به دلیل بیماری قادر به همراهی تیمش نبود، این بار از کنار خط نظاره‌گر شکست تیمش برابر شاگردان خوزه پکرمن بود.
نائول فرارسی در دقیقه ۳۶ مسابقه تک‌گل تیم ونزوئلا را وارد دروازه محمد الاویس کرد تا دومین باخت متوالی عربستان در راه آماده‌سازی برای جام جهانی رقم بخورد.
عربستان در این بازی با وجود برخورداری از مالکیت توپ بیشتر، در موقعیت‌سازی ضعیف‌تر از حریفش بود، آن‌ها تنها دو بار شوت در چارچوب داشتند در حالی که شاگردان پکرمن با مالکیت ۴۰ درصدی توپ از مجموع ۱۳ اقدام، هفت بار شوت در چارچوب داشتند که با درخشش اویس تنها یک بار موفق به گلزنی شدند.
سالم الدوساری ستاره تیم الهلال هم در این بازی حاضر بود و در کنار بوریکان و البیشی مثلث تهاجمی رنار را ساخته بودند اما در گلزنی ناکام بودند.
عربستان که جلوتر از ژاپن به عنوان تیم نخست گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی راهی قطر شده، در این جام با آرژانیتن، لهستان و مکزیک هم‌گروه است و بازی‌های دوستانه‌اش با کلمبیا و ونزوئلا در راستای شبیه‌سازی سبک بازی مکزیک در جام‌جهانی بود.

دیدگاه‌ها