کد خبر : 1828474 | 20 خرداد 1401 ساعت 15:42 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

جاشوا کیمیش:

دوره آنچلوتی به جدایی از بایرن فکر کردم

هافبک آلمانی بایرن مونیخ در مورد احتمال جدایی‌اش از این تیم در آینده صحبت کرد.

دوره آنچلوتی به جدایی از بایرن فکر کردم

به گزارش ورزش سه، جاشوا کیمیش در سال‌های اخیر یکی از بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ در خط دفاعی و میانی بوده و تا پایان ماه ژوئن 2025 هم با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد. او در گفت‌وگو با مجله فرانسوی "So Foot" به این پرسش که آیا به بازی در خارج از آلمان در آینده حرفه‌ای‌ خود فکر کرده‌اید، پاسخ داد.

1673252

 

کیمیش گفت:« این یک چالش جالب خواهد بود. نمی‌دانم چند سال دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد، خواهیم دید که چه می‌شود. من یک مربی (یولیان ناگلزمان) بسیار خوب دارم، مربی ای که طرفدار فوتبال جذاب است.»

1673253

 

هافبک دفاعی باواریایی‌ها صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد:« من در بایرن مونیخ بسیار خوشحال هستم، اما در گوشه‌ای از ذهنم بله، همیشه این چالش حرفه‌ای و شخصی وجود داشته است که روزی افق‌های جدید را کشف کنم. در مقطعی (اشاره به دوره مربیگری کارلو آنچلوتی در بایرن) که خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کردم، به ترک باشگاه فکر ‌کردم. بعد از جدایی کارلو آنچلوتی، من دوباره به ترکیب اصلی بازگشتم و با بایرن همه جام‌ها را به دست آوردیم و این سؤال (رفتن از بایرن) دیگر هرگز برایم مطرح نشد. در حال حاضر هنوز از بودن در بایرن احساس خوبی دارم.»

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان که در سال 2015 از لایپزیش به جمع سرخپوشان مونیخی ملحق شد، تاکنون به این تیم برای کسب 18 جام مختلف کمک کرده از جمله هفت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

دیدگاه‌ها