کد خبر : 1828533 | 20 خرداد 1401 ساعت 22:20 | 16.6K بازدید | 14 دیدگاه

مانچینی: انگلیس، آلمان، اسپانیا؛ نامزدهای جام جهانی

روبرتو مانچینی‌، سرمربی ایتالیا، می‌گوید دیدار فردای تیمش مقابل انگلیس با دیدار دو تیم در فینال یورو2020 تفاوت زیادی خواهد داشت.

مانچینی: انگلیس، آلمان، اسپانیا؛ نامزدهای جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای ملی ایتالیا و انگلیس فردا شب در چارچوب لیگ ملتهای اروپا به میزبانی انگلیس و در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاچی مولینکس به مصاف هم می‌روند. دیداری که خاطره فینال یورو2020 را زنده خواهد کرد. اما روبرتو مانچینی‌، سرمربی ایتالیا، می‌گوید دیدار فردای دو تیم تفاوت زیادی با فینال ویمبلی خواهد داشت.

انگلیس و ایتالیا در فینال یورو2020 به مصاف هم رفتند و شاگردان مانچینی در نهایت موفق شدند سه‌شیرها را در خانه خودشان شکست داده و جام را بالای سر ببرند. خشونت هواداران انگلیسی در آن فینال که در استادیوم ومبلی برگزار شد باعث شد یوفا انگلیس را به برگزاری دو بازی خانگی با محدودیت حضور تماشاچی جریمه کند. به همین دلیل است که بازی فردا در مولینکس با سه هزار تماشاچی خواهد بود.

1662497


مانچینی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:" بازی سختی خواهد بود. بازی مقابل انگلیس همیشه دشوار است. نمی‌دانم انگلیس به این بازی به عنوان فرصتی برای گرفتن انتقام فینال یورو نگاه می‌کند یا نه ولی این بازی با آن فینال تفاوت خیلی زیادی دارد. فقط کافی است به این توجه کنیم که بازی پشت درهای بسته انجام می‌شود".


سرمربی ایتالیا در ادامه گفت:" ما هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسانی در میدان بازی کنند و بعد از جلسه تمرینی امشب ترکیب را می‌بندیم. چند نفر از بازیکنان ما دو بازی پشت سر هم داشتند و باید این را در نظر بگیریم".

در ادامه مصاحبه مطبوعاتی مانچینی یک خبرنگار از او درباره این پرسید که به نظرش چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی در جام جهانی 2022 خواهد داشت؛ جامی که ایتالیا به عنوان قهرمان اروپا نتوانسته به آن صعود کند. مانچینی در پاسخ به این سوال گفت:" من می‌گویم انگلیس‌، آلمان و اسپانیا. چهار یا پنج تیم قوی شانس بالایی دارند".

دیدگاه‌ها