کد خبر : 1828569 | 21 خرداد 1401 ساعت 10:47 | 6.3K بازدید | 5 دیدگاه

امباپه: به تیم فرانسه افتخار می‌کنم

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، معتقد است که دلیلی برای نگرانی از این تیم وجود ندارد.

امباپه: به تیم فرانسه افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اتریش رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم به تساوی رسید.
این تیم تا دقایق پایانی در آستانه قبول شکست برابر اتریش بود و این امباپه بود که با حضورش در میدان به عنوان بازیکن تعویضی توانست شرایط را تغییر داده و با گلی که در دقیقه 83 به ثمر رساند، یک امتیاز را از این دیدار برای تیم ملی کشورش به ارمغان آورد. 
امباپه پس از پایان این دیدار و در واکنش به عملکرد ناامیدکننده فرانسه در چند بازی اخیر به خبرنگاران گفت:« هرگز نباید نگران بود. من همیشه به این تیم افتخار می‌کنم. ما یک امتیاز از این بازی گرفتیم و حالا برای پیروزی مقابل کرواسی در بازی روز دوشنبه تلاش خواهیم کرد.»

 

1719091


او با اشاره به فرصتی که برای پیروز کردن تیمش در این دیدار داشت اضافه کرد:« باعث شرمساری و ناراحتی است که توپ من به تیرک دروازه برخورد کرد. ما حالا باید همین روند و همین پویایی که در چند دقیقه پایانی این بازی داشتیم در دیدارهای پیش رو نیز حفظ کنیم.»
این ستاره فرانسوی درباره شرایط خودش که به دلیل مصدومیت در ترکیب فرانسه غایب بود اظهار داشت:« من شخصا به طور کامل و 100 درصد آماده نیستم اما اگر مربی به من نیاز داشته باشد و با توجه به این که تعطیلات نزدیک است، می‌توانم باز هم به خودم فشار آورده و برای حضور در میدان آماده باشم.»

دیدگاه‌ها