کد خبر : 1828572 | 21 خرداد 1401 ساعت 11:00 | 22.7K بازدید | 100 دیدگاه

شما برای ما بنویسید

نظرسنجی - سرمربی استقلال؛ خارجی یا داخلی؟

هوادران استقلال بعد از قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، همچنان چشم انتظار تصمیم بزرگ باشگاه برای انتخاب سرمربی جدا شده خود هستند.

نظرسنجی - سرمربی استقلال؛ خارجی یا داخلی؟

به گزارش "ورزش سه "،  بغض فرهاد مجیدی بعد از اعلام نام او در جشن قهرمانی کنار مدیرعامل باشگاه بعد از دقایقی در آغوش بیژن طاهری و صالح مصطفوی ترکید تا آغازی باشد برای استرس هوادارانی که فصل باشکوهی را سپری کرده بودند.  
سکوت او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی، شایعه رفتن او را داغ کرد و 48 ساعت بعد از جشن قهرمانی در پیج اینستاگرامی خود از هواداران برای رفتن به امارات خداحافظی کرد. رفتنی که در دوران بازی و مربیگری او به دفعات تکرار شده و این بار چالشی بزرگ را روبروی مدیران باشگاه استقلال قرار داد.  
آنها باید خیلی زود سرمربی باشگاه را انتخاب می کردند، گمانه زنی ها روی جواد نکونام با سابقه خوبش در این سال‌ها در فولاد بود، که با پاسخ منفی او روبرو شد، رسانه ها از گزینه های دیگری چون امیرقلعه نویی، مهدی رحمتی و رضا عنایتی هم نام بردند و در این بین به گزینه های معتبر خارجی از جمله استراماچونی و مورایس نیز در کنار آنها در شبکه های اجتماعی به دفعات اشاره شد.  

1720514

باید دید چه اتفاقی و چه تصمیمی برای استقلالی که با رکوردی کم نظیر لیگ بیست و یک را به پایان برد گرفته می شود. تاریخ این تیم از دهه 60 نشان می دهد، تمامی جام های گرفته شده توسط این باشگاه به جز جام حذفی که توسط شفر برای این تیم به ارمغان آمد، همه توسط سرمربیان داخلی و پیشکسوتان این تیم گرفته شده است، هر چند رایکوف و جکیچ در دوران قبل از انقلاب خاطرات خوشی برای استقلال به جا گذاشتند و دوران سوکومورخوف و استراماچونی روزهای خوب استقلال را بعد از انقلاب تداعی می کند. 
به نظر شما در این روزها که گزینه اول مدیران باشگاه، جواد نکونام به فولاد وفادار مانده، سرمربی آینده استقلال داخلی باشد بهتر است یا گزینه خارجی برای این تیم مطلوب‌تر خواهد بود؟

دیدگاه‌ها