کد خبر : 1828602 | 21 خرداد 1401 ساعت 13:00 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

حرف آخر مدیران پیکان؛ این جوان فروشی نیست

مدیران باشگاه پیکان قصد فروش مدافع جوان خود را به تیم های دیگر ندارند.

حرف آخر مدیران پیکان؛ این جوان فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح، مدافع وسط جوان تیم پیکان، که از آکادمی این باشگاه رشد کرد و حالا جزو نفرات اصلی این تیم و البته تیم فوتبال امید است، مورد توجه چند تیم مطرح لیگ برتر قرار گرفته است.
فلاح که متولد 1380 است و آینده روشنی پیش رو خواهد داشت، سال گذشته قراردادی 5 ساله با پیکان به امضا رساند و از آن قرارداد 3 سال دیگر باقی مانده است. به همین خاطر هر تیمی بخواهد این بازیکن را جذب کند، باید از باشگاه پیکان رضایت بگیرد.
طی روزهای گذشته مسئولان چند تیم مطرح لیگ برتر رایزنی هایی را با مدیران پیکان برای جذب این مدافع دهه هشتادی و توانمند انجام دادند اما جدایی فلاح با مخالفت پیکانی‌ها مواجه شده است.
تیم فوتبال پیکان که در لیگ بیست و یکم با ترکیبی کاملا جوان در رقابت‌ها شرکت کرد و بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد، حالا برای فصل جدید قصد استفاده از این بازیکنان را دارد و به همین خاطر مدیران باشگاه و در راس آن امیر عطابخش اعلام کرده‌اند اجازه جدایی به هیچ کدام از بازیکنان جوان و از جمله سامان فلاح را نخواهند داد.
با این شرایط به نظر می‌رسد فلاح در لیگ بیست و دوم نیز پیراهن پیکان را در لیگ برتر به تن کند و حضور او در تیم های مطرح لیگ برتر شاید به سال‌های آینده موکول شود.

دیدگاه‌ها