کد خبر : 1828606 | 21 خرداد 1401 ساعت 13:17 | 23.4K بازدید | 6 دیدگاه

توخل مانع اصلی انتقال مدافع اسپانیایی به بارسا

توماس توخل، سرمربی آلمانی، تمام تلاشش را به کار گرفته تا مانع از انتقال سزار آسپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی، به بارسلونا شود.

توخل مانع اصلی انتقال مدافع اسپانیایی به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آسپیلیکوئتا تا تابستان 2023 با چلسی قرارداد دارد و مذاکرات برای مشخص شدن آینده او در لندن همچنان ادامه دارد. 
این مدافع اسپانیایی یکی از اهداف اصلی بارسا در بازار نقل و انتقالات تابستانی است و ژاوی هرناندز علاقه بسیاری به حضور این بازیکن در نوکمپ در خط دفاعی تیمش برای فصل آینده دارد. 
این در حالی است که باشگاه چلسی می‌خواهد آسپیلیکوئتا را به هر قیمتی در این تیم حفظ کند و تلاش خود را در این زمینه از چند هفته قبل آغاز کرده است. 
حالا روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که توماس توخل تمام توان خودش را برای حفظ این بازیکن و ممانعت از انتقال او به بارسا به کار گرفته است. او پیش از این آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را نیز از دست داده و همین باعث شده شرایط در خط دفاعی چلسی بسیار پیچیده شود. 

 

1382156


آسپیلیکوئتا یک دهه قبل به استمفوردبریج آمد تا پیراهن چلسی را به تن کند و به عنوان کاپیتان این باشگاه افتخارات بسیاری را کسب کرده و احتمال این که با قبول پیشنهاد تمدید قرارداد به حضورش در این تیم ادامه دهد کم نیست. 
از سوی دیگر، آینده دنی آلوس در بارسا نیز بستگی به خرید یا عدم خرید این بازیکن دارد و این بازیکن برزیلی نیز می‌خواهد به زودی با ژاوی صحبت کند تا از شرایطش برای آینده مطلع شود. 
او دوست دارد در جام جهانی 2022 قطر برای تیم ملی برزیل به میدان برود و اگر قرار به جدایی از بارسا باشد باید هرچه زودتر از این تصمیم مطلع شود.

دیدگاه‌ها