کد خبر : 1828626 | 21 خرداد 1401 ساعت 14:52 | 36.2K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

پاسخ رد گاوی به بارسلونا؛ فعلا تمدید بی تمدید!

قرارداد جدید پیشنهادی بارسا به گاوی نیز مورد قبول او و مدیر برنامه‌اش قرار نگرفت.

پاسخ رد گاوی به بارسلونا؛ فعلا تمدید بی تمدید!

به گزارش "ورزش سه"، گاوی 17ساله در فصلی که گذشت چه با پیراهن بارسا و چه با پیراهن تیم ملی اسپانیا درخشان ظاهر شد. این جوان خوش‌تکنیک اسپانیایی اخیرا موفق شد رکورد هم‌تیمی‌اش در بارسا، آنسو فاتی، را بشکند و به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شود.

1719586

 

گاوی آگوست امسال قدم در 18 سالگی خواهد گذاشت و می تواند اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کند. بارسلونا ماه‌هاست در تلاش برای تمدید با این بازیکن است ولی هنوز موفق به انجام این کار نشده تا نگرانی هواداران افزایش یابد. در واقع درخشش فوق تصور گاوی باعث شده تا قرارداد با او در اندازه ستاره های تیم باشد و همین باعث اختلافات است. ایوان دلا پنیا، بازیکن سابق بارسا و مدیر برنامه های گاوی، سه روز پیش با مدیران باشگاه جلسه داشت و به اطلاع آن‌ها رساند که پیشنهاد جدید دریافتی قابل قبول نیست و انتظار دارند پیشنهادی بهتری به آنها ارائه شود.

1711314

 

گاوی تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و باشگاه کاتالان به او قراردادی تا سال 2027 با بند فسخ 1 میلیارد یورویی ارائه کرده ولی دستمزد پیشنهادی پایین است. شب گذشته نیز بین ایجنت گاوی و متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا جلسه دیگری برگزار شد ولی باز هم توافقی حاصل نشد. تمایل گاوی تمدید با بارسلوناست ولی نه به هر قیمتی و همین کار را دشوار کرده است.

دیدگاه‌ها