کد خبر : 1828637 | 21 خرداد 1401 ساعت 16:07 | 19.1K بازدید | 10 دیدگاه

آنها شانس اول قهرمانی هستند

هشدار انریکه؛ آرژانتین و برزیل را بالاتر از همه می‌بینم

سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری بازی با چک، برزیل و آرژانتین را شانس اول قهرمانی جام جهانی عنوان کرد.

هشدار انریکه؛ آرژانتین و برزیل را بالاتر از همه می‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی بر سوییس در لیگ ملت ها خود را مهیای بازی با جمهوری چک می کند. لاروخا پس از سه بازی پشت سر پرتغال با کسب 5 امتیاز در رده دوم گروه دوم قرار دارد.

1715868

 

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری بازی با چک و در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه گاوی با خودش گفت:« گاوی خصوصیاتی مثل من دارد؟ خیر، او هم در داخل و هم خارج از زمین باید بسیار بهتر از این‌ها شود. هیچ منظور خاصی هم از این حرف ندارم. هر کسی می تواند برداشت خودش را داشته باشد ولی این توصیه خوبی برای هر کسی است. مقایسه با بوسکتس؟ از این مقایسه ها بدم می آید چون بالاخره به ضرر یکی تمام می شود به خصوص بازیکن جوان تر.»

1720607

 

ایجاد تغییرات زیاد:« راضی هستم و معتقدم اینگونه مدیریت کردن دقایق برای بازیکنان اتفاق خوبی است. به همه بازی می رسد و هر کسی شانس اثبات خود را دارد. از روند کار راضی هستم.»

نیمکت نشینی آنسو فاتی:« فاتی مدت ها مصدوم بود و حتی در بازی دوستانه بارسا در استرالیا هم ثابت بازی نکرد. روز اولی که به اردو اضافه شد نیز گفتم که در مورد فاتی ریسک نخواهم کرد. او الان هیچ مشکلی ندارد و حتی می تواند فیکس باشد. شرایطش بهتر شده و از نظر من بازیکن فوق‌العاده‌ای مقابل دروازه است. پس از یک سال سخت، رفته رفته مهیای بازی خواهد شد.»

مدعیان جام جهانی:« حریف ساده نداریم. به فرانسه که قهرمان لیگ ملت ها و جام جهانی گذشته است نگاه کنید. آنها نتوانسته اند در لیگ ملت های امسال نتایج خوبی کسب کنند. شرایط برای ما هم متفاوت نیست. هیچ دیداری را نمی توان ساده تصور کرد. از نظر من فعلا برزیل و آرژانتین، با اختلاف، بهترین‌های دنیا هستند و شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. آنها را بالاتر از همه می بینم.»

دیدگاه‌ها