کد خبر : 1828647 | 21 خرداد 1401 ساعت 16:30 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

جشن شب قهرمانی را هیچ‌کجا ندیده بودم؛

مازیار زارع: شادترین مردم جهان را انزلی داشت

سرمربی ملوان انزلی درباره عوامل صعود این تیم و راه سختی که برای قهرمانی داشتند، صحبت کرد.

مازیار زارع: شادترین مردم جهان را انزلی داشت

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع که در نخستین تجربه سرمربیگری توانست ملوان انزلی را لیگ برتری کند و به قهرمانی لیگ یک برساند، در پیامی اینستاگرامی همراه با تصاویری از جشن قهرمانی در شهر انزلی نوشته است:

«نشستن روی نیمکت ملوان که روزی بزرگان و افتخار آفرینان فوتبال بندرانزلی و در راس آن بهمن خان صالح‌نیا سکاندارش بوده، مسئولیت بسیار بزرگی بود.

حقیقتا پس از چندین سال ناکامی، مردم شهرم و هواداران ملوان انتظاری جز موفقیت از تیم‌شان نداشتند و می دانستم که فرصت زیادی برای ادای دِین به این همه عاشق و این خواسته‌ی به حق نداریم، و این موضوع بار مسئولیت را بر روی دوشم سنگین‌تر می‌کرد. روزی نبود که در سطح شهر یا در نشست‌های خبری از من قول قهرمانی و صعود نخواهند، اما من همیشه انتخابم کار کردن بود به جای وعده دادن.

این موفقیت و این بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران به جز با همدلی و رفاقت تمام ارکان باشگاه و تیم‌مان در راس آن پژمان نوری و اشکان پوررشید محقق نمی‌شد.

باید تشکر کنم از همه‌ی بازیکنان و کادرفنی و عوامل تیمم که یک فصل طولانی را در کنار هم پشت سر گذاشتیم، از روز اول کار تنها چیزی که در موردش صحبت کردیم و برای آن هدف‌گذاری کردیم «قهرمانی» بود و امروز وقت خوشحالی است، چون برای رویاپردازی‌هایمان سخت کار کردیم و پا پس نکشیدیم تا در نهایت همان اتفاقی بیفتد که انتظارش را داشتیم.

1720615

رفتار حرفه‌ای و تعهد بالای بازیکنانم به لباس ملوان و هدفی که پیش روی ما بود در تمام طول فصل و روزهای سخت، باعث می‌شد باورم به موفقیت هیچگاه کمرنگ نشود و این رکوردشکنی و کسب ۷۱ امتیاز در ۳۴ مسابقه‌ی فرسایشی نتیجه ی تلاش و ذهنیت درست آنها نسبت به موقعیتی بود که در آن حضور داشتند.

و در‌ نهایت سه‌شنبه شب پس از قهرمانی وقتی به خیابان‌های شهر آمدم، صحنه‌هایی را دیدم که نمونه‌ی آن را هرگز جای دیگری ندیده بودم. عشق و علاقه به این لباس سپید، از کودک خردسال تا افراد سالمند، زن و مرد، در میان انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی. این مردم چند ساعتی را خوشحال‌ترین آدم‌های روی زمین بودند و این برای من بزرگترین پاداش بود.

این قهرمانی مبارک تک تک هوادارانی که در هر نقطه از جهان همچنان قلبشان برای قوی سپید می‌تپد.
به امید تداوم این شادی‌ها»

دیدگاه‌ها