کد خبر : 1828656 | 21 خرداد 1401 ساعت 16:55 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

وزیر فرانسه از لیورپول عذرخواهی کرد

وزیر ورزش فرانسه از هواداران باشگاه لیورپول بابت اتفاقات فینال لیگ قهرمانان عذرخواهی کرده است.

وزیر فرانسه از لیورپول عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز دیدار فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید بود که اتفاقات عجیبی حول‌محور استادیوم استادیوفرانس شکل گرفته و تعداد زیادی از هواداران لیورپول علی‌رغم داشتن بلیت بازی فینال، در نهایت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. همچنین درگیری‌های بزرگی در اطراف استادیوم رخ داد و هواداران دو تیم خسارات زیادی را متحمل شدند.

1720618

حجم این اتفاقات به حدی بود که در نهایت مسابقه فینال، 36 دقیقه به تاخیر افتاد و حتی اخباری در مورد احتمال لغو بازی نیز شنیده می‌شد. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و رئال مادرید موفق شد با یک گل لیورپول را مغلوب کند. بعد از این دیدار مسئولان باشگاه لیورپول به‌شدت به مسئولان فرانسوی برگزاری بازی گله کرده و شرایط در پاریس را دشوار و ناراحت کننده توصیف کردند. اما بعد از گذشت حدود دو هفته از این مسابقه، حالا وزارت ورزش فرانسه در صدد دلجویی از باشگاه لیورپول برآمده است.

نشریه دیلی میل مدعی شد وزیر ورزش فرانسه به مدیران باشگاه لیورپول نامه‌ای نوشت تا از این طریق از طرفداران این باشگاه در مورد اتفاقات پیش از شروع مسابقه این تیم برابر لیورپول فینال لیگ قهرمانان در پاریس عذرخواهی کند. او همچنین پذیرفته که این بی تدبیری می‌توانست خاطرات دردناک و تلخ فاجعه هیلزبورو را زنده کند و این نهاد در رقم خوردن این مشکلات مقصر بوده است.

دیدگاه‌ها