کد خبر : 1828662 | 21 خرداد 1401 ساعت 18:40 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

آماده کمک به باشگاهم

آلبا: هیچکس به تعهد ما به بارسلونا شک نکند

جوردی آلبا یک بار دیگر تاکید کرد که خودش و دیگر کاپیتان‌های بارسا هر کمکی نیاز باشد به باشگاه خواهند کرد.

آلبا: هیچکس به تعهد ما به بارسلونا شک نکند

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا پس از دو تساوی برابر پرتغال و جمهوری چک و کسب پیروزی برابر سوئیس، خود را مهیای چهارمین بازی از دو گروهی لیگ ملت‌های اروپا می‌کند. جوردی آلبا ستاره بارسلونا در نشست خبری این بازی شرکت کرد. 

1720629

 

او در مورد بازی فردا گفت:« فکر می‌کنم بازی فردا شبیه به بازی قبلی با آنها باشد. چک تیم خوبی است و موقعیت‌های خطرناکی خلق می‌کند. باید برنده شویم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.»

آلبا در مورد کسر 50 درصدی دستمزدها در بارسلونا گفت:« به‌خوبی از شرایط باشگاه آگاهیم. همیشه هدف ما کاپیتان‌ها، کمک به تیم بوده و در این مورد قبلا هم حرف زده‌ام. کسی نباید به تعهد کاپیتان‌های بارسا شک کند. در هر صورت دیر یا زود بارسا به شرایط با ثبات و خوبی از لحاظ اقتصادی خواهد رسید. من هم دوست دارم با بازیکنان خوب و گرانقیمت قرارداد ببندیم ولی شرایط فعلی بارسا چیز دیگری را نشان می‌دهد و باید با آن کنار آمد. الان زمان این است که بیش از همیشه متحد باشیم. سال سختی بود ولی اطمینان دارم فصل بعد شرایط بهتر خواهد شد»

درخشش گاوی در تیم ملی و بارسا:« او بسیار بهتر از سن و سالش بازی می‌کند ولی هنوز در ابتدای راه است و باید در بسیاری زمینه‌ها بهتر شود. اعتماد به نفس بالایی دارد ولی حتی بازیکنی به سن من نیز نیاز به پیشرفت و بهبود کیفیتش دارد. از داشتن گاوی خوشحالم و امیدوارم قراردادش با بارسا را تمدید کند.»
 

دیدگاه‌ها