کد خبر : 1828687 | 21 خرداد 1401 ساعت 20:49 | 14.4K بازدید | 8 دیدگاه

ساوت‌گیت: اگر نخواهند اصراری به هدایت انگلیس ندارم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید هر وقت او را نخواهند اصراری به نشستن روی نیمکت سه‌شیرها نخواهد داشت.

ساوت‌گیت: اگر نخواهند اصراری به هدایت انگلیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، که تیمش امشب در لیگ ملت‌های یوفا به مصاف ایتالیا می‌رود در گفت‌وگو با خبرنگاران در اظهارنظری عجیب گفت با اینکه سرمربی‌‌گری انگلیس را برای خود افتخار می‌داند ولی هر وقت او را نخواهند به نشستن روی نیمکت اصرار نخواهد کرد.

ساوت‌گیت همواره در میان هواداران انگلیسی با مخالفینی جدی مواجه بوده است. عمده انتقادها به او به خاطر سبک فوتبالی است که سه‌شیرها بازی می‌کنند و گروهی از هواداران آن را محافظه‌کارانه می‌دانند. این دسته از انگلیسی‌ها می‌گویند با توجه به بازیکنان باکیفیت و تهاجمی‌ای که در حال حاضر در اردوی انگلیس به سر می‌برند‌، محافظه‌کاری ساوت‌گیت توجیه ندارد.

1719656

ساوت‌گیت سال گذشته قرارداد اولیه خود با تیم ملی انگلیس را تمدید کرده و تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد. او در مصاحبه خبری پیش از بازی با ایتالیا وقتی با انتقادهای همیشگی درباره سبک بازی تیمش روبه‌رو شد گفت با اینکه به هدایت انگلیس افتخار می‌کند ولی در صورت عدم تمایل همگانی‌، اصراری به ادامه کار نخواهد داشت.

سرمربی انگلیس در این‌باره گفت:" اگر من را نخواهند اصراری به نشستن روی نیمکت نخواهم داشت ولی معتقدم که می‌توانم برای این تیم کارهای خوبی انجام بدهم. من معتقدم تا این لحظه هم برای انگلیس خوب کار کرده‌ام".

ساوت‌گیت در ادامه گفت:" اگر به مصاحبه‌های قبلی من نگاه کنید همیشه همین موضوع را گرفته‌ام. من که قرار نیست تا ابد روی این نیمکت بنشینم‌، مگر غیر از این است؟ روزی یک مربی دیگر هدایت انگلیس را به عهده می‌گیرد. یکی از مهمترین عوامل برای سبک بازی تیم، بازیکنانی است که مربی در اختیار دارد. ولی من همچنان احساس می‌کنم بازیکنان ما با تمام توان خودشان را در اختیار تیم ملی می‌‌گذارند. انتقادها درباره محافظه‌کاری را شنیده‌ام ولی ما سال گذشته در اروپا بیشترین تعداد گل زده را داشتیم. مخالف بودن عده‌ای با تصمیم‌های من همیشگی است. سر و صداهایی که دو سه سال گذشته خیلی شدید بود ولی ما موفق شدیم کارمان را به‌خوبی انجام بدهیم".

دیدگاه‌ها