کد خبر : 1828699 | 21 خرداد 1401 ساعت 23:00 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

آینده دنی آلوس در بارسا؛ وابسته به تصمیم‌های چلسی

آینده دنی آلوس، ستاره کارکشته برزیلی در بارسلونا، وابسته به تصمیمات چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

آینده دنی آلوس در بارسا؛ وابسته به تصمیم‌های چلسی

به گزارش "ورزش سه"‌، درحالیکه قرارداد دنی آلوس، ستاره برزیلی، با بارسلونا در تابستان امسال منقضی می‌شود آینده او در باشگاه کاتالان به تصمیم‌هایی بستگی دارد که باشگاه چلسی در فصل نقل و انتقالات خواهد گرفت.

زمانی که ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی بارسا، سکان هدایت این تیم را به‌دست گرفت، دنی آلوس اولین بازیکنی بود که او به خدمت گرفت. زمانی که قرارداد آلوس با باشگاه سائوپائولوی برزیل در ماه سپتامبر سال گذشته فسخ شد این دفاع راست برزیلی توسط ژاوی به بلوگرانا فراخوانده شد. او که پنج سال و نیم از باشگاه سابقش دور مانده بود از اوایل فصل جاری به ترکیب بارسا برگشت و بازیکن مهمی برای تیم ژاوی شد.

1720665

آلوس یکی از چهار بازیکنی بود که در ماه ژانویه به بارسا اضافه شدند و نقش مهمی در تحول بارسای ژاوی داشتند. اما به دلیل قوانین یوفا که باشگاه‌ها را مجبور می‌کند در میانه فصل تنها سه بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه کنند آلوس نتوانست در اروپا با پیراهن بارسلونا به میدان برود. دنی آلوس اما با قراردادی کوتاه‌مدت به بارسا برگشته بود؛ قراردادی که تنها تا انتهای فصل مدت داشت. به این ترتیب آینده او در کاتالونیا نامعلوم به نظر می‌رسد.

اما رابطه بارسلونا و چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند تکلیف آینده آلوس را مشخص کند. بارسا پیشتر با چلسی به توافق رسید تا آندریاس کریستنسن، مدافع این تیم را بعد از پایان مهلت قراردادش به خدمت بگیرد. از این گذشته بارسا پیشنهادهایی برای جذب دو مدافع دیگر به باشگاه چلسی ارائه داده است.

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، غول کاتالان امیدوار است مارکوس آلونسو و سزار آسپیلی‌کوئتا را از استمفوردبریج به خدمت بگیرد. قرارداد این دو بازیکن تابستان آینده به پایان می‌رسد و احتمال اینکه چلسی با جدایی‌شان موافقت کند بالا است. اما با توجه به اینکه تا کنون دو مدافع، رودیگر و کریستنسن، از چلسی جدا شده‌اند ممکن است باشگاه لندنی برای موافقت با جدایی دو مدافع دیگر دچار تردید شود.

اینکه بارسلونا برای جذب آسپیلی‌کوئتا اقدام کرده نشان‌دهنده این است که دنی آلوس در برنامه‌های آتی ژاوی برای خط دفاعی تیمش نقش محوری ندارد.

دیدگاه‌ها