کد خبر : 1828711 | 22 خرداد 1401 ساعت 00:59 | 17.1K بازدید | 5 دیدگاه

حریف خودمان را به خوبی می‌شناسم؛

بلماضی: فقط محرز را مقابل ایران نداریم

سرمربی تیم ملی الجزایر تاکید کرد فقط یک غایب سرشناس در دیدار مقابل ایران دارند.

بلماضی: فقط محرز را مقابل ایران نداریم

به گزارش "ورزش سه"، جمال بلماضی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی الجزایر قبل از دیدار تدارکاتی برابر ایران که یکشنبه شب برگزار خواهد شد، گفت‌وگویی انجام داد که مصاحبه کوتاه او را در زیر می‌خوانید:

* عده‌ای می‌گن این تیم اصلی شما نیست که به دوحه اومده، چون خیلی از بازیکنا‌ن‌تون غایب هستن. می‌شه بگین این کدوم تیم‌تون هست که برای بازی با ایران به دوحه آووردین؟ تیم اصلی یا...؟
- البته که بعضی از بازیکنان رو در اختیار نداریم. اما این اسکواد تیم ملی ماست و نزدیک ۳۰ بازیکن داریم. تیم خوبی داریم برای روبرو شدن در بازی فردا با ایران. این رو می‌دونم که تیم ملی ایران تیم بزرگی هست.

* چند نفر از بین بازیکنان اصلی‌تون فردا غایب هستن؟
- بازیکن فیکس وجود ندارد. همانطور که گفتم ما ۴۵ بازیکن داریم که رقابت می‌کنند. محرز نیست برای مثال به خاطر مصدومیت. اما همه بازیکنان را داریم و از آنها استفاده می‌کنیم. همیشه پیش می‌آید که بازیکنانی را که از آنها استفاده می‌کنیم در اختیار نداشته باشیم اما آنها را جایگزین می‌کنیم. این تیم ملی است، نه یک باشگاه.

* چقدر تیم ملی ایران را می‌شناسید و بازی فردا را چطور می‌بینید؟
- بازی بزرگی است زیرا ایران حریف دشواری است. من آنها را خیلی خوب می‌شناسم. به عنوان سرمربی تیم ملی و باشگاه الدحیل با آنها و باشگاه‌های ایرانی بارها بازی کردم از جمله سپاهان و پرسپولیس. بنابراین دقیقا آنها را می‌شناسم و می‌دانم بازیکنان قدرتمندی دارند که در جام جهانی هم بازی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها