کد خبر : 1828716 | 22 خرداد 1401 ساعت 01:04 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

یاران بیل بالاخره طلسم را شکستند؛

ولز 1-1 بلژیک؛ اولین امتیاز در سومین بازی

ولز با کسب مساوی یک بر یک مقابل بلژیک به اولین امتیاز خود در این فصل از لیگ ملت ها دست یافت.

ولز 1-1 بلژیک؛ اولین امتیاز در سومین بازی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز با شکست مقابل لهستان، لیگ ملت های اروپا 2022 را شروع کرد. این تیم سپس از سد اوکراین گذشته و به عنوان آخرین نماینده اروپا راهی جام جهانی شد اما در بازگشت به لیگ ملت ها دوباره شکست خورد (2-1 مقابل هلند). هم‌گروهی جدید تیم ملی ایران در جام جهانی، امشب در سومین بازی خود در لیگ ملت های اروپا از ساعت 23:15 در ورزشگاه کاردیف به مصاف بلژیک رفت که بعد از شکست 4-1 مقابل هلند، در گام دوم لهستان را 6-1 له کرده بود. 

ولز برای اینکه جشن صعود به جام جهانی را با یک برد در لیگ ملت ها شیرین تر کرده و دو باخت قبلی را فراموش کند، در نیمه اول بازی امشب موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرد و حتی اگر یک آفساید نزدیک هم نبود می توانست به گل برسد. در سمت مقابل اما بلژیک تسلط بیشتری بر توپ داشت اما این تیم هم نتوانست از موقعیت های خود در نیمه اول استفاده لازم را ببرد.  

بازی در نیمه دوم در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که بلژیک با 9 برد و 5 باخت در 14 بازی قبلی، بیش از هر تیم دیگری در تاریخ لیگ ملت های اروپا، بازی بدون مساوی داشته است. شیاطین سرخ اروپا برای حفظ این رکورد در نیمه دوم با حفظ چهره تهاجمی خود وارد زمین شده و شش دقیقه بعد گل زدند. 
با پاس های دقیق و سریع، بلژیکی ها به زیباترین شکل ممکن توپ را به داخل محوطه جریمه رساندند و شوت دقیق تیلمانس به قعر دروازه، پایان بخش این حمله زیبا بود تا نتیجه یک بر صفر به سود میهمان شود.

ولز که دوست نداشت سومین بازی خود در لیگ ملت ها را با شکست پشت سر بگذارد، تلاش زیادی در ورزشگاه خانگی خود انجام داد. این تیم با وجود تسلط فوق‌العاده بلژیکی ها بر جریان بازی، سرانجام در دقیقه 86 با چند پاس کاری و رساندن توپ به داخل محوطه جریمه، جانسون، یکی از آینده‌دارترین بازیکنان این تیم، گل مساوی را به ثمر رساند. 
بلژیک با تک امتیازی بازی امشب 4 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به لهستان 4 امتیازی در رده دوم گروه چهارم قرار گرفت. ولز هم با اولین امتیاز به دست آمده در این دوره از رقابت ها همچنان به قعر جدول گروه تکیه زده است.

دیدگاه‌ها