کد خبر : 1828718 | 22 خرداد 1401 ساعت 01:57 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

حاج‌صفی در انتظار بهترین شدن در ۲۰۲۲ (عکس)

کاپیتان تیم ملی با آمادگی بالا از مسابقات باشگاهی به اردوی ایران اضافه شده و تمرین می‌کند.

حاج‌صفی در انتظار بهترین شدن در ۲۰۲۲ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی پس از یک سال موفق در سوپر لیگ یونان و نمایش خوبی که در ترکیب آ. ا. ک آتن داشت و جایگاهش در این تیم را به دست آورد، حالا با شرایط بهتری نسبت به قبل در اردوی تیم ملی ایران حاضر شده و به‌عنوان بزرگتر تیمِ اسکوچیچ در کنار بازیکنان مشغول تمرین است.

این بازیکن که در فصل اخیر ۲۸ بازی در سوپر لیگ یونان انجام داد و با وجود حضور در پست‌های دفاع چپ و هافبک دفاعی آمار خوب دو گل و دو پاس گل را بر جای گذاشت و یک گل هم در جام حذفی به ثمر رساند، حالا امیدوار است این شرایط مطلوب را در تمرینات تیم ملی و تا جام جهانی حفظ کند.

حاج‌صفی که مقطع کوتاهی از ترکیب آ. ا. ک آتن فاصله گرفت ولی در ۶ هفته پایانی سوپر لیگ یونان دوباره به جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم بازگشت، فصل ۲۲-۲۰۲۱ را در شرایطی به پایان رساند که در سه مسابقه آخر تیمش توانست یک گل بزند و دو پاس گل داشته باشد تا نشان بدهد آمادگی بدنی خود را با وجود اتمام فصل حفظ کرده است.

1720712

کاپیتان تیم ملی ایران در حالی مشغول تمرینات خود در فیفا دی است که اخیرا از سوی باشگاه آ. ا. ک آتن به‌عنوان کاندیدای یکی از برترین بازیکنان فصل انتخاب شده و عملکرد خوب او موجب شده تا تماشاگران این تیم نیز نظر مثبتی روی بازیکن ایرانی چپ‌پای خود داشته باشند.

دیدگاه‌ها