کد خبر : 1828728 | 22 خرداد 1401 ساعت 09:20 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

مانچینی: انتظار این عملکرد خوب را از ایتالیا نداشتم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از عملکرد خوب بازیکنان جوان تیمش شگفت‌زده شده است.

مانچینی: انتظار این عملکرد خوب را از ایتالیا نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. 
به این ترتیب آتزوری با پنج امتیاز، بالاتر از مجارستان چهار امتیازی، آلمان سه امتیازی و انگلیس دو امتیازی در صدر جدول گروه خودش قرار گرفت تا شانس اول صعود لقب بگیرد. 
مانچینی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« صادقانه باید بگویم که انتظار چنین عملکردی را نداشتم. فکر می‌کردم که شرایط ما خیلی بدتر باشد. ما هنوز باید روی موارد زیادی کار کنیم، راهی طولانی و پر از خطر در پیش داریم.»

 

1720446


او با اشاره به نکاتی که تیمش باید در آینده بیشتر به آنها دقت کند گفت:« ما مطمئنا باید سعی کنیم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. به طول مثال اگر داویده فراتسی امشب در پنج دقیقه ابتدایی بازی دروازه حریف را باز کرده بود، قطعا ما شاهد بازی متفاوتی می‌بودیم. او دفعه بعد این کار را انجام خواهد داد.»
این مربی ایتالیایی با تمجید از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« من انتظار نداشتم که ما در فاصله سه هفته حضور در کنار هم بتوانیم تا این حد نمایش خوبی را ارائه کنیم. مهم است که ما سبک فوتبال خودمان را عوض نکرده‌ایم، حتی وقتی که بازیکنان ما تغییر کردند و افراد جدیدی به تیم ملی ملحق شدند.»
پلگرینی در هر سه بازی ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا به میدان رفته و به نظر می‌رسد که مانچینی شماره 10 خودش را پیدا کرده است. 
او در این باره ادامه داد:« پلگرینی سبک بازی خودش را دارد. او بازیکن شماره 10 مانند فرانچسکو توتی نیست. فکر می‌کنم او در طول زمان بهتر خواهد شد چون در زمینه هجومی و دفاعی بسیار خوب است. او گاهی توپ‌هایی را از دست می‌دهد که نباید اما اگر در این زمینه پیشرفت کند، می‌تواند کاملا خارق‌العاده شود.»

دیدگاه‌ها