کد خبر : 1828737 | 22 خرداد 1401 ساعت 10:23 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

فن خال: باید می‌بردیم اما به تیمم افتخار می‌کنم

لوییس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، پس از بازی برابر لهستان از بازیکنان تیمش تمجید کرد.

فن خال: باید می‌بردیم اما به تیمم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف لهستان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که آن‌ها ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاده بودند اما با ارائه نمایشی درخشان موفق شدند این دو گل را جبران کرده و بازی را به تساوی بکشانند. 
اما این پایان کار نبود و لاله‌های نارنجی در وقت‌های تلف شده یک پنالتی به دست آوردند تا فرصت کسب سه امتیاز و تکمیل بازگشت خودشان به این بازی را داشته باشند اما ممفیس دیپای این توپ را به تیرک دروازه زد تا تیمش به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت دهد. 

 

1720451


فن خال پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من بسیار به تیمم افتخار می‌کنم. بله، اگر پنالتی ممفیس دیپای به گل تبدیل شده بود، ما می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما این روحیه، این مقاومت و سبک بازی ما در نیمه باعث شد که من واقعا از بازیکنانم راضی باشم.»
او با ابراز نارضایتی از عملکرد داور این بازی اظهار داشت:« در حقیقت من از عملکرد او به هیچ وجه خشنود و راضی نیستم. سوت‌هایی که او در این بازی زد به سود ما نبود. من نمی‌گویم که آنها  نمی‌توانند کاری در این زمینه انجام دهند اما باید به این نکته اشاره کرد که او به هیچ وجه به سود ما سوت نزد.»
سرمربی تیم ملی هلند درباره شرایط این بازی اضافه کرد:«البته که ما در نیمه اول به هیچ وجه خوب نبودیم اما این لحظاتی است که ما باید از آن درس بگیریم. من ترجیح می‌دهم به نیمه دوم و تلاش درخشان بازیکنانم برای بازگشت به بازی توجه کنم.»

دیدگاه‌ها