کد خبر : 1828767 | 22 خرداد 1401 ساعت 13:10 | 19.8K بازدید | 6 دیدگاه

داستان افول یک ستاره؛ دیپای علیه هلند

ممفیس دیپای، مهاجم هلندی، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و اتفاقات بازی شب گذشته باعث شد که این بازیکن بار دیگر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شود.

داستان افول یک ستاره؛ دیپای علیه هلند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف لهستان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد.
شاگردان لوییس فن خال در این بازی نمایش درخشانی را از خودشان ارائه کردند و با این که دو گل از یاران روبرت لواندوفسکی عقب افتاده بودند اما موفق شدند این دو گل را جبران کرده و بازی را به تساوی بکشانند. 
با این حال، این ممفیس دیپای بود که این فرصت را داشت تا به ستاره تیمش در این دیدار تبدیل شود اما به بدترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد تا شرایط برای او دشوارتر از قبل شود. 
در حالی که بازی با تساوی 2-2 دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید که دیگر اتفاق خاصی در این دیدار رخ نخواهد داد، داور بازی یک پنالتی به سود هلند اعلام کرد تا این تیم در آستانه یک بازگشت رویایی قرار بگیرد. 

 

1720767


دیپای پشت این ضربه قرار گرفت و بسیاری آماده بودند تا بازگشت نارنجی‌پوشان از شکست و تبدیل باخت 0-2 به پیروزی 2-3 را جشن بگیرند اما شرایط آنطور که انتظار داشتند پیش نرفت و ممفیس دیپای این توپ را به تیرک دروازه کوبید. 
دیپای که به عنوان ستاره و یکی از گزینه‌های اصلی خط حمله به بارسلونا ملحق شده بود، فصل بسیار بدی را سپری کرد و در حالی که سال گذشته بارها مورد تحسین قرار گرفته بود، ورق برای او برگشت. حالا بسیاری از منابع خبری اسپانیایی خبر داده‌اند که او در فهرست بازیکنان مازاد اعلام شده از سوی ژاوی قرار دارد. 
درخشش در این دیدارها شاید می‌توانست شرایط را برای این بازیکن تغییر دهد اما او نه تنها نتوانست پنالتی را به گل تبدیل کند، بلکه چند موقعیت خوب دیگر را نیز از دست داد تا همچنان به روند نزولی خودش در ماه‌های اخیر ادامه دهد.

دیدگاه‌ها