کد خبر : 1828788 | 22 خرداد 1401 ساعت 15:43 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره صربستانی یونایتد شاگرد مورینیو خواهد شد

نمانیا ماتیچ، هافبک باتجربه منچستریونایتد فردا در رم تست‌های پزشکی خود را انجام خواهد داد.

ستاره صربستانی یونایتد شاگرد مورینیو خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم فعالیت خود در بازار تابستانی را آغاز کرد و نمانیا ماتیچ، هافبک باتجربه شیاطین سرخ به زودی راهی رختکن جالوروسی خواهد شد. اسکای اسپورتس با انتشار گزارشی مدعی شد این هافبک صربستانی با انتقال رایگان از یونایتد به تیم ژوزه مورینیو خواهد پیوست. بدین ترتیب این سرمربی و هافبک پس از حضور در چلسی و یونایتد، برای سومین بار با یکدیگر همکار خواهند شد. نمانیا ماتیچ 33 ساله فردا وارد پایتخت ایتالیا می شود تا در کمپ جالوروسی تست پزشکی خود را انجام داده و قراردادی یک ساله امضا کند. 

1720811

این قرارداد گزینه‌ای برای تمدید قرارداد او با رم برای یک فصل دیگر نیز دارد. نمانیا ماتیچ در باشگاه رم 3.5 میلیون یورو دستمزد در سال دریافت خواهد کرد. مدیران جالوروسی ابتدا قصد داشتند در اوایل ماه جولای آزمایشات پزشکی ماتیچ را انجام دهد، اما باشگاه موضع خود را تغییر داده و به نظر می رسد این هافبک باتجربه فردا به پایتخت ایتالیا سفر می کند. 

نمانیا ماتیچ 159 بازی زیر نظر مورینیو در ترکیب یونایتد به میدان رفت که این آمار بیش از هر سرمربی دیگری برای این بازیکن باتجربه است. ماتیچ جایگزین هنریک مخیتاریانی شد که قرار است به زودی به عنوان بازیکن آزاد به اینتر بپیوندد.

دیدگاه‌ها