کد خبر : 1828819 | 22 خرداد 1401 ساعت 19:01 | 26K بازدید | 5 دیدگاه

تسویه‌حساب با گریلیش؛ تو که از آلمیرون بدتر بودی

جک گریلیش که چندی پیش بازی میگل آلمیرون، بازیکن نیوکاسل‌ را مسخره کرده بود بعد از نمایش دیشب در تساوی بدون گل انگلیس مقابل ایتالیا، توسط هواداران انگلیسی تمسخر شد.

تسویه‌حساب با گریلیش؛ تو که از آلمیرون بدتر بودی

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، ستاره ملی‌پوش انگلیسی چندی پیش با مسخره کردن بازی میگل آلمیرون، بازیکن پاراگوئه‌ای نیوکاسل، خبرساز شده بود. حالا به نظر می‌رسد دست تقدیر از او انتقام گرفته چرا که گریلیش بعد از نمایش ضعیف در تساوی بدون گل انگلیس و ایتالیا که دیشب برگزار شد، سوژه تمسخر هواداران انگلیسی قرار گرفته. هوادارانی که حالا او را به «بازی کردن مثل آلمیرون» متهم کرده‌اند.

جک گریلیش بعد از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر و در جریان جشن قهرمانی بازیکنان این تیم صحبت‌هایی درباره میگل آلمیرون کرد که خبرساز شد. گریلیش که با سوالی درباره تعویض شدن ریاض محرز روبه‌رو شده بود با خنده از پپ گواردیولا به خاطر تصمیم به تعویض کردن او قدردانی کرد و گفت:" ریاض باید هر چه زودتر تعویض می‌شد. امروز مثل آلمیرون بازی می‌کرد".

1720846
میگل آلمیرون، بازیکن نیوکاسل، که گریلیش او را مسخره کرده بود

بعد از نمایش تیم ملی انگلیس در مقابل ایتالیا در جریان تساوی بدون گل دو تیم، هواداران انگلیسی که معتقد بودند گریلیش در این بازی بسیار دور از انتظار ظاهر شده فرصت را غنیمت شمردند تا صحبت‌های تمسخرآمیز گریلیش درباره آلمیرون را به او برگردانند.

یک هوادار انگلیسی با اشاره به نمایش گریلیش در بازی دیشب نوشت:" یک نفر به میگل آلمیرون بگه الان وقتشه ویدیویی بیرون بده و گرلیش رو مسخره کنه".

1720847

هوادار دیگری نوشت:" گریلیش امروز به اندازه تریپیر هم در حرکات هجومی موثر نبود. تاثیرش در بازی به اندازه آلمیرون بود هر چند با انرژی و تلاش کمتر و بدون گل".

و یکی دیگر از هواداران انگلیسی که از عملکرد گریلیش عصبانی بود نوشت:" اگر گریلیش امشب می‌تونست عملکردی به‌خوبی آلمیرون در بازی دیروز پاراگوئه داشته باشه وضع انگلیس خیلی بهتر می‌شد".

دیدگاه‌ها