کد خبر : 1828859 | 22 خرداد 1401 ساعت 23:21 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

دوناروما نزدیک بود کانتونا شود(عکس)

جان‌لوئیجی دوناروما بعد از دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس در حال سوار شدن به اتوبوس تیم ملی کشورش با یک هوادار میلان درگیر شد.

دوناروما نزدیک بود کانتونا شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، پس از پایان دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس که در استادیوم مولینکس ولورهمپتون برگزار شد زمانی که قصد سوار شدن به اتوبوس ایتالیا را داشت با توهین‌های شدید یک هوادار میلان روبه‌رو شد.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا با انتشار این خبر گزارش داد دوناروما با توهین‌های شدید یک هوادار میلان روبه‌رو شده است. دوناروما که در حال حاضر سنگربان پاری‌سن ژرمن است پیش از پیوستن به تیم فرانسوی پیراهن میلان را به تن می‌کرد.

بر اساس این گزارش، گروهی از هواداران ایتالیا برای امضا گرفتن از بازیکنان ملی‌پوش در مسیر ورزشگاه به اتوبوس تجمع کرده بودند که به محض نزدیک شدن دوناروما یک هوادار شروع به فحاشی شدید به او کرد. دوناروما که مشخص بود از این توهین‌ها برافروخته شده درحالی‌که هوادار توهین‌کننده را با انگشت اشاره نشان می‌داد به سمت او حرکت کرد و برای لحظاتی گمان می‌رفت که احتمال برخورد فیزیکی بین آنها وجود دارد.

1720887

دوناروما ابتدا به توهین‌ها واکنشی نشان نداد ولی با ادامه‌دار شدن فحاشی، از کوره در رفت. دوناروما بعد از چند قدم حرکت به سوی هوادار فحاش، از نزدیک‌تر شدن به او خودداری کرد و به این‌ترتیب درگیری فیزیکی رخ نداد.

1720888

بعد از مدتی چندین نفر از ملی‌پوشان ایتالیا خود را به دوناروما رسانده و برای آرام کردن سنگربان تیم‌‌شان او را در آغوش گرفتند. درحالی‌که دوناروما به هم‌تیمی‌هایش می‌گفت به ماجرا اهمیتی نمی‌دهد و قصدی برای درگیر شدن ندارد.

دیدگاه‌ها