کد خبر : 1828875 | 23 خرداد 1401 ساعت 00:23 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

پاریس در فکر سرقت پوگبا؛ یوونتوس رودست می‌خورد؟

یک رسانه ایتالیایی می‌گوید PSG تلاش می‌کند پل پوگبا را در آخرین لحظه از انتقال به یوونتوس منصرف کرده و او را راهی پاریس کند.

پاریس در فکر سرقت پوگبا؛ یوونتوس رودست می‌خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا توتومرکاتو مدعی شد باشگاه پاری‌سن ژرمن در تلاش است نظر پل پوگبا برای پیوستن به یوونتوس را در آخرین لحظه عوض کند تا او از فصل آینده با پیراهن PSG به میدان برود. این در حالی است که پوگبا از تمایل خود برای بازگشت به تیم سابقش یوونتوس خبر داده و پاریسی‌ها برای تغییر نظر این ستاره سابق منچستریونایتد کار دشواری در پیش دارند.

1696168

پوگبای 29ساله در روزهای اخیر بعد از به پایان رسیدن مهلت قراردادش با منچستریونایتد به‌عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کرد. به این‌ترتیب دوران 6 ساله حضور او در شهر منچستر به پایان رسید. پوگبا در این مدت با پیراهن قرمز یونایتد هرگز نتوانست به اندازه‌ای که خودش و هوادارانش انتظار داشتند بدرخشد. او حالا در آستانه بازگشت به یوونتوس است، تیمی که سال‌ها سابقه بازی در آن را دارد و از قضا با پیراهنش به مراتب موفق‌تر از یونایتد بوده.

روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا امروز در گزارشی مدعی شد باشگاه فرانسوی PSG اخیرا برای جلب نظر پوگبا با او تماس گرفته و پیشنهاد پرداخت دستمزد 13.5 میلیون یورویی در هر فصل به‌علاوه پاداش به ستاره فرانسوی ارائه کرده. این مبلغ به مقدار قابل توجهی بیشتر از رقمی است که پوگبا با یوونتوس به توافق رسیده بود.

لارپوبلیکا در ادامه گزارش خود می‌گوید پوگبا به این پیشنهاد PSG تا این لحظه واکنشی نشان نداده. یوونتوس بدون شک از این اقدام پاری‌سن ژرمن برای هایجک کردن پوگبا خشمگین خواهد شد. اگر پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاریسی‌ها به اتفاقی عجیب منجر نشود احتمالا هفته آینده شاهد نهایی شدن انتقال پوگبا به یوونتوس خواهیم بود و او را در اتاق امضای قراردادهای بیانکونری خواهیم دید.

1720924
توییت توتومرکاتو در تایید ادعای لارپوبلیکا

دیدگاه‌ها