کد خبر : 1828894 | 23 خرداد 1401 ساعت 09:22 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

لوییز انریکه: چطور می‌توانم از تیمم راضی نباشم؟

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از صدرنشینی تیمش در لیگ ملت‌های اروپا ابراز رضایت کرد.

لوییز انریکه: چطور می‌توانم از تیمم راضی نباشم؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
کارلوس سولر و پابلو سارابیا دو گل این تیم را به ثمر رساندند تا اسپانیا با توجه به شکست پرتغال برابر سوییس در دیدار همزمان به صدر جدول گروه A2 صعود کرده باشد. 
به این ترتیب لاروخا موفق شد روند شکست‌ناپذیری‌ را به هشت بازی برساند و اگر موفق به پیروزی برابر سوییس شده و از سوی دیگر پرتغال نیز مقابل چک شکست بخورد، صعود آنها به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از پیش قطعی شده است. 
انریکه پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من واقعا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، چطور ممکن است از این تیم راضی نبود؟ حریف امشب ما در تمامی ابعاد نشان داد که چه تیم خوبی است. ما هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم، هرچند در بعضی از موارد به اندازه کافی خوب عمل نکردیم.»

 

1720290


او درباره جو حاکم بر این بازی و واکنش‌های هواداران اظهار داشت:« جو بازی فوق العاده بود. ما احترام زیادی برای سرود تیم حریف قائل بودیم و آنها را تشویق کردیم. امیدوارم که این اتفاق همه جا تکرار شده و مثالی برای همه باشد.»
سرمربی تیم ملی اسپانیا با اشاره به صعود تیمش به صدر جدول گروه در لیگ ملت‌های اروپا اضافه کرد:«ما حالا صدرنشین هستیم و به صورت کلی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. شما باید از حریفان ما بپرسید که چه احساسی از رویارویی با تیم اسپانیا دارند. مطمئنا ما برابر هر تیمی که قرار بگیریم با تمام وجود با آنها رقابت خواهیم کرد.»
این آخرین بازی اسپانیا پیش از آغاز تعطیلات تابستانی بود و دو دیدار این تیم برابر سوییس و پرتغال برای روشن شدن تکلیف تیم صعود کننده در ماه شهریور برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها