کد خبر : 1828896 | 23 خرداد 1401 ساعت 09:41 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

فرناندو سانتوس: حق پرتغال شکست نبود

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است تیمش نباید در دیدار برابر سوییس شکست می‌خورد.

فرناندو سانتوس: حق پرتغال شکست نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوییس رفت و با نتیجه 0-1 مقابل این تیم شکست خورد. 
با توجه به از دست دادن سه امتیاز این بازی توسط این تیم و همچنین پیروزی اسپانیا برابر جمهوری چک در دیگر دیدار این گروه، پرتغال از صدر جدول دور شد و این شاگردان لوییز انریکه بودند که جای آنها را در رده اول این گروه گرفتند. 
سانتوس پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« سوییس به جز گلی که موفق شد به ثمر برساند تنها یک موقعیت گل داشت. بازیکنان من در نیمه دوم خیلی خوب ظاهر شدند و تمام تلاش‌شان را برای رسیدن به گل به کار گرفتند.»
او با اشاره به شرایط تیمش و ناراحتی آنها از عدم گلزنی گفت:« نمی‌دانم چقدر موقعیت خلق کردیم اما در زمینه هجومی و خصوصا باز کردن دروازه حریف موثر ظاهر نشدیم. ما واقعا به دنبال گلزنی بودیم و همین موضوع ما را نگران و ناراحت کرده بود اما در هر حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مطمئنا حق پرتغال در این بازی شکست نبود.»

 

1700869


سرمربی تیم ملی پرتغال همچنین به عملکرد داور بازی و پنالتی‌ای که از سوی او اعلام شد اما از سوی کمک داور ویدیویی رد شد اشاره و اضافه کرد:« من قصد انتقاد ندارم اما وقتی پنالتی به سود تیم حریف اعلام می‌شود، نباید شرایط به این شکل باشد چون خطای واضحی در خط میانی روی بازیکن تیم ما انجام شده بود. فقط کافی است به تعداد خطاها و زمان تلف شده نگاه کنید. داور چهارم به خوبی می‌داند که چه اتفاقی در جریان این بازی در زمین مسابقه رخ داد.»
سانتوس درباره صحبتی که بین دو نیمه با بازیکنانش داشت گفت:« من بین دو نیمه فقط به آنها گفتم که ما باید توپ را در اختیار بگیریم و به شکل متفاوتی آنها را تحت فشار قرار دهیم. ما خیلی خوب شروع کردیم اما در نهایت موفق به استفاده از موقعیت‌ها نشدیم.»

دیدگاه‌ها