کد خبر : 1828945 | 23 خرداد 1401 ساعت 14:55 | 101.7K بازدید | 31 دیدگاه

همانطور که گفتم پاسخ من منفی است

اختصاصی؛ پاسخ نکونام به شایعات حضور در استقلال

درحالی‌که از شب گذشته اخبار و شایعات جدیدی درخصوص حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال منتشر شد، اما سرمربی فولاد تمام این اخبار را تکذیب می‌کند.

اختصاصی؛ پاسخ نکونام به شایعات حضور در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پروسه انتخاب سرمربی جدید استقلال به اتفاقی عجیب و خسته کننده تبدیل شده است. پس از استعفای فرهاد مجیدی از هدایت آبی‌های پایتخت، مدیران این تیم باب مذاکره با سایر گزینه‌ها را باز کردند و در این مدت در مقاطع مختلفی با سرمربیان گوناگون وارد مذاکره شدند.

نخستین هدف بزرگ مصطفی آجورلو و مدیران استقلال برای انتخاب جانشین مجیدی، کسی نبود جز جواد نکونام سرمربی موفق فولاد که آبی‌ها طی روزهای متوالی به دنبال جلب رضایت نکو بودند اما در نهایت او به استقلالی‌ها پاسخ منفی داد و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد نشستن روی نیمکت آبی‌ها را ندارد.

پس از این پاسخ منفی بزرگ، استقلالی‌ها در پی گزینه‌های دیگر، با افراد مختلفی وارد مذاکره شدند که در روزهای گذشته، اسامی متعددی مانند آندره‌آ استراماچونی، ژوزه مورایس، سنول گونش، زوران مامیچ، رازوان لوچسکیو، ارسون یانال، ارطغرول ساغلام، رضا عنایتی و... برای انتخاب به‌عنوان سرمربی آبی‌پوشان در فضای مجازی منتشر گردید که مدیران استقلال هرگز این اسامی را تایید یا تکذیب نکردند.

با این حال از دو شب پیش اخبار متعددی درباره مذاکره مدیران باشگاه با الکس نوری سرمربی ایرانی – آلمانی به گوش رسید و حتی برخی منابع از توافق نهایی طرفین خبر دادند و اعلام شد که نوری سرمربی بعدی آبی‌های پایتخت خواهد بود. اما از شب گذشته یک بار دیگر شایعه حضور نکونام در استقلال به گوش رسید.

برخی از رسانه‌های مجازی مدعی شدند که نکونام برای حضور در استقلال با مدیران باشگاه وارد مذاکره شده تا به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌ها انتخاب شود. ادعای عجیبی که بعد از بیانیه نکو و پاسخ منفی او به آجورلو، عجیب‌تر هم شد.

با این حال، برای روشن شدن ابعاد ماجرا خبرنگار ورزش سه در تلاش بود تا بتواند با سرمربی فولاد که این روزها تمایلی به صحبت با رسانه‌ها ندارد، ارتباط برقرار کند. در نهایت این تلاش‌ها نتیجه داد و نکو صراحتا اعلام کرد که تا این لحظه سر تصمیم قبلی خود مانده است.

نکونام در این‌باره به خبرنگار ورزش سه گفت: تا این لحظه پاسخ من به استقلال منفی است. استقلال تیم بزرگی است و بدون حتم مربی خوبی جذب خواهد کرد ولی همان‌طور که گفتم من با احترام به استقلال نمی‌آیم.

بدین‌ترتیب باید پرونده حضور نکونام در استقلال را بسته شده بدانیم. سرمربی فولاد به کارش در جمع اهوازی‌ها ادامه خواهد داد و سرمربی آبی‌های پایتخت فرد دیگری به جز نکونام خواهد بود.

شقایق آسیایی

دیدگاه‌ها