کد خبر : 1828965 | 23 خرداد 1401 ساعت 18:10 | 12.6K بازدید | 7 دیدگاه

می‌شود مدعی جام جهانی بود

ماتیوس: پیشرفتی نمی‌بینم، به لطف نویر نباختیم

اسطوره مانشافت معتقد است با درخشش مانوئل نویر و و خوش شانسی، مغلوب مجارستان نشدند.

ماتیوس: پیشرفتی نمی‌بینم، به لطف نویر نباختیم

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب و از هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی فوتبال آلمان در خاک مجارستان و در رویارویی با تیم ملی فوتبال این کشور با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد. در 10 دقیقه ابتدایی این بازی دو گل به ثمر رسید. ابتدا مجارها گل زدند و سپس یوناس هوفمان گل تساوی‌بخش آلمان را به ثمر رساند. در نیمه دوم و با نزدیک شدن به دقایق پایانی این بازی، فشار مجارستان بیشتر از قبل شد. آلمان در نیمه دوم تیم ضعیف‌تر میدان بود و با خوش‌شانسی گلی دریافت نکرد تا بازی با همان دو گل ابتدای بازی به پایان برسد و وضعیت جدول تغییری نداشته باشد.

1720693

لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان در مورد این مسابقه و عملکرد تیم ملی کشورش گفت:« نمایش آلمان پیشرفت خاصی را نشان نمی‌دهد و ما مطمئن بازی نمی‌کنیم. در بخش‌های زیادی باید بهتر کار کنیم و به لطف مانوئل نویر بود که شکست نخوردیم. اگر آلمان بتواند مشکلات خود را اصلاح کند، یکی از مدعیان اصلی جام جهانی خواهد بود.»

تیم ملی آلمان هنوز شانس صعود از گروه خود را دارد اما در سه مسابقه ابتدایی خود که شامل دیدارهای دور رفت با ایتالیا، انگلیس و مجارستان می‌شود، به سه نتیجه تساوی دست یافته است. ژرمن‌ها فردا باید برابر ایتالیا قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها