کد خبر : 1828985 | 23 خرداد 1401 ساعت 19:40 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

دروازه‌بان گل‌گهر تمدید کرد؛

فروزان ۲ سال دیگر کنار قلعه‌نویی(عکس)

باشگاه گل‌گهر سیرجان از تمدید قرارداد دروازه‌بان خود خبر داد.

فروزان ۲ سال دیگر کنار قلعه‌نویی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان که پس از ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی، تمرکز خود را روی تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذارش گذاشته و روز گذشته با علیرضا علیزاده برای ادامه همکاری به توافق رسیده بود، امروز هم قرارداد محسن فروزان را تمدید کرد.

محسن فروزان که در فصل اخیر نمایش درخشانی درون دروازه گل‌گهر سیرجان داشت و یکی از عوامل اصلی نتیجه‌گیری این تیم در لیگ برتر بود، طی روزهای اخیر مذاکراتی با این باشگاه انجام داد و امروز برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

این دروازه‌بان که فصل گذشته ۲۶ بار در لیگ برتر به میدان رفت و آمار کلین‌شیت ۵۰ درصدی داشت و در بسیاری از بازی‌ها مانع از شکست یا از دست رفتن امتیاز برای تیمش شد، حالا برای ادامه همکاری با گل‌گهر سیرجان به‌مدت دو فصل دیگر به توافق رسید و در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ماند.

فروزان پس از اینکه در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای فولاد خوزستان به میدان رفت و همراه این تیم به قهرمانی در جام حذفی رسید، در تابستان سال گذشته راهی گل‌گهر سیرجان شد و در فصل اخیر شرایط خوبی را همراه تیمش تجربه کرد تا این اتفاق منجر به تمدید قرارداد دوباره‌اش با این باشگاه شود.

این دروازه‌بان که سابقه حضور در استقلال، فولاد، تراکتور، گسترش فولاد و ... را در کارنامه دارد، طی سالیان اخیر معمولا پس از پایان هر فصل تغییر تیم داشت ولی اکنون تصمیم گرفت با نظر مثبت قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان بماند و قراردادش را به‌مدت دو سال دیگر تمدید کند.

1721082
1721083

دیدگاه‌ها