کد خبر : 1828996 | 23 خرداد 1401 ساعت 20:42 | 20.3K بازدید | 6 دیدگاه

هم‌تیمی سابق مهاجم اروگوئه‌ای

داروین نونز؛ ترکیب لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی

هم‌تیمی مراکشی داروین نونز در بنفیکا می‌گوید مهاجم اروگوئه‌ای در لیگ برتر انگلیس هم به اندازه لیگ پرتغال موفق شده و گل‌های زیای برای لیورپول به ثمر خواهد رساند.

داروین نونز؛ ترکیب لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن انتقال داروین نونز، مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا‌ به لیورپول هواداران این تیم انگلیسی از حضور یک مهاجم گلزن در تیم‌شان خوشحال شدند اما منتقدینی هم بودند که سطح آمادگی جسمانی او را برای بازی در لیگ برتر کافی ندانسته و معتقد بودند نونز در لیورپول به اندازه بنفیکا موفق نخواهد بود.

اما هم‌تیمی مراکشی نونز در بنفیکا، عادل تاعرابت، ضمن دفاع از او گفت شک ندارد که نونز در لیورپول هم مثل بنفیکا گلزنی خواهد کرد. تاعرابت از هم‌تیمی سابقش نونز به‌عنوان یک برنده بالفطره یاد کرد و گفت بازی او ترکیبی از لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی است. دو مهاجم سرشناس اروگوئه‌ای که به نظر می‌رسد داروین نونز به‌زودی پا در جای پای آنها خواهد گذاشت.

1720646

عادل تراعبت در صحبت‌های خود درباره نونز گفت:" او هم پرش‌های بلندی دارد، هم می‌تواند مدافعین را در کورس سرعت جا بگذارد و روی‌هم‌رفته ترکیبی از سوارز و کاوانی است".

تراعبت بهتر از هر کسی می‌تواند آینده نونز در لیگ برتر را پیش‌بینی کند چرا که او هم در بنفیکا هم‌تیمی نونز بوده و هم سابقه بازی در لیگ برتر جزیره را دارد. او با پیراهن تاتنهام و کوئینزپارک رنجرز سابقه بازی در فوتبال انگلیس را داشته است.

داروین نونز در سال 2020 با امضای قراردادی 5ساله به بنفیکا پیوست. او در دوران دو ساله حضورش در این باشگاه 57 بازی انجام داد و 32 گل به ثمر رساند. اکثر گل‌های او اما در فصل گذشته به ثمر رسید و او از فصل گذشته بود که توانست جای پای خود در باشگاه پرتغالی را محکم کند. درخشش او آنقدر بود که لیورپول حاضر باشد برای خریدش قراردادی 75میلیون یورویی بع‌علاوه 25 میلیون یورو پاداش پیشنهاد بدهد.

دیدگاه‌ها